13 - Koniec

597 61 16
                                    

Know czekał na Hana, za 4 minuty mieli się zobaczyć. Bardzo się denerwował, miał poczucie winy. Zostawił bardzo ważną dla niego i wrażliwą osobę na samotność, której ona się obawiała. Poza tym tęsknił za Hanusiem omijali się przez cały tydzień.

- Hej... - Cichy głos wyrwał Minho z myśli, spojrzał w górę na stojącego na przeciwko niego wiewióra.

- Cześć... No .. Ten.. Umm.. Usiądź sobie. - Lee pokazał miejsce na trawie obok niego. Młodszy nie czekał długo i usiadł i spojrzał w oczy drugiego.

- To o czym chciałeś rozmawiać?

- No wiesz o czym.

- Możemy o tym zapomnieć, okej? Bo wiesz nie chcę Cię tracić, jesteś moim pierwszym szczerym przyjacielem i no .

- Nie chcę o tym zapomnieć, nigdy . - Minho się uśmiechnął.

- C-co ? - Jisungie się zarumienił.

- Chcę dać Ci odpowiedź.

- CO ?

- Muszę zrobić jedną tylko rzecz. Okej? - Minnie spojrzał w oczy zszokowanego Hana.

- Okej.

- Zamknij oczy.

- Co? - Chłopak otworzył oczy szerzej.

- Oguchłeś przez ten tydzień ?

- Nie.

- To zamknij oczy.

- Okej. - Jisung tym razem posłusznie wykonał polecenie .

Minho przyjrzał mu się. Kucnął bardzo blisko Hana i umieścił ręce na jego policzkach . Delikatnie się przybliżył i dotknął swoimi ustami te drugie . Nigdy się nie całował i nie miał pojęcia co zrobić dalej. Poczuł jak mięciutkie usta młodszego się formują w delikatny uśmiech . Chłopcy szybko odsuneli się od siebie.

- W sumie nie mam pojęcia jak się całować .. Nigdy tego nie robiłem .. - Wyznał czerwony Minho.

- A myślisz, że ja umiem? To przed chwilą to był mój pierwszy krótki ale miły pocałunek . - Zaśmiał się wiewiór.

- W sumie śmieszne uczucie, masz takie soft usta .

- Ty też, jakoś się tak fajnie wpasowały w moje . - Han poruszył znacząco brwiami .

- I co teraz zrobimy? - Zapytał Lee.

- Pocałujemy się jeszcze raz ?

- Okej . - Odparł Minnie.

Znowu chwycił policzki Jisunga i zbliżył ich usta do pocałunku . Tym razem zaczął powoli poruszać ustami. Ich pocałunek stawał się coraz głębszy, nawet nie wiedzieli jak się całować ale to wyszło jakoś naturalnie . Odsuneli się od siebie i spojrzeli sobie w oczy.

- To było... Niesamowite... - Powiedział młodszy.

- Tak .

Zapadła chwila ciszy która nie była ani trochę niezręczna . Przerwał ją Minho :

- Kocham Cię.

- C-co ? - Hannie spojrzał zawstydzony na swojego Hyunga.

- Nie każ mi się powtarzać !! - Czerwony "starszak" podciągnął kolana do twarzy i ukrył ją między nogami.

- Chcesz być moim chłopakiem ? - Zapytał Jisung.

- Tak. - Odpowiedział cicho Minho .

Jisu przesunął się do już swojego chłopaka a gdy ten się na niego spojrzał on go cmoknał w usta.







- Też Cię kocham kociaku .






___________________

KONIEC

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 03, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

MY BEST boyFRIEND | Minsung [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz