Ανωνυμος [2]

152 29 15
                                    


-Μου αρεσει πολυ καποιος απο το σχολειο μου. Ειναι στο ιδιο τμημα με εμενα.
Δεν κοροϊδευει, ειναι καλος μαθητης, εχει καστανοξανθα μαλλια, γαλαζια ματια, ειναι λιγο πιο ψηλος απο εμενα και γενικα ειναι ενας αγγελος.

Η φιλη μου μου λεει να παω να του το πω αλλα παλια οταν ελεγα σε αυτον που μου αρεσει τι ενιωθα..

_____________________________________

Απαντηση:

Εγω συμφωνω με την φιλη σου.
Αφου τον ξερεις πολλα χρονια και εχεις διαμορφωσει μια αποψη για το πως ειναι ..τοτε ισως πρεπει να προχωρησεις.

Για να το κανεις θα πρεπει να
εισαι σιγουρη!

Εισαι πολυ τυχερη που ειστε στο ιδιο τμημα.

Εδω θα ηθελα να ρωτησω αν σου δειχνει κατι? Σε πλησιαζει γενικως, σου μιλαει?

Ξερεις αν εχει κοπελα επισης ή αν του αρεσει καποια??

Αν γενικως υπαρχουν σημαδια δεν υπαρχει κανενας λογος να φοβασαι να του το πεις..

Καθε αλλο. Πες το. Δεν ξερεις τι μπορει να συμβει.

Πιστευω θα ειναι και πολυ ωραιος αφου εχει καστανοξανθα μαλλια και γαλαζια ματια.

Αν δεν μιλατε γενικως, βρες ευκαιριες για να συζητησετε εστω και για το παραμικρο.

Πολλοι λενε να τον κανεις να ζηλεψει. Δεν ειναι μια συμβουλη που απαραιτητα θα σου εδινα. Δεν πετυχαινει παντα. Πολλες φορες ισως εκνευρισει κιολας τον αλλο ισως και να τον απομακρυνει περισσοτερο.

Σε καποια ευκαιρια που θα ειστε εξω απο το σχολειο π.χ. σε ενα παρτι παιξτε ενα θαρρος ή αληθεια και καντου ερωτησεις του τυπου
Να σου αρεσει καποια απο την ταξη?
Ποσες σχεσεις ειχες?
Αν εχεις φιλησει ποτε κοπελα ?

Μπορεις να βαλεις καποια καλη σου φιλη να τον ρωτησει.

Κατσε και μιλα μαζι του. Γενικως ανοιξου του και δειξε του συναισθηματα. Αστον κι αυτον να σου μιλησει για τον ευατο του και ακου τον με προσοχη.

Κατι τελευταιο, μπορεις να του ζητησεις συμβουλες ...ειναι κατι που θα σας φερει πιο κοντα.

Ελπιζω να βοηθησα.❤
Περιμενω νεες εξελιξεις.😉

Your promblemsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt