Ανωνυμος [6]

68 18 3
                                    

Οπως ξερεις ειμαι 15 χρονων.
Εχω δυο αδελφους. (*ενα μεγαλυτερο κ εναν μικροτερο) και ζω με τους γονεις μου.
Η μητερα μου απο τοτε που ημουν μικρη δουλευε το μεσημερι και το βραδυ και ο πατερας μου δουλευε το πρωι.
Ετσι εγω και τς αδελφια μου μεναμε ολη μερα στον παππου και στην γιαγια. Αυτο συμβαινει ακομη και τωρα. Η μητερα μου μαλιστα προσφατα επιασε αλλη μια δουλεια και την βλεπω λιγοτερο.
Τον πατερα μου τον βλεπω μονο το πρωι που μας πηγαινει σχολειο και ελαχιστα το βραδυ.
Με λιγα λογια βλεπω και τους δυο γονεις μου ελαχιστα.
Ο μεγαλος μου αδελφος πηγαινει 3η Λυκειου και οπως ειναι φυσικο κανει πολλα μαθηματα και ξοδευουμε παρα πολλα χρηματα.
Η μητερα μου οπως σου ειπα κανει 2 δουλειες και λειπει απο το σπιτι, οποτε εγω καθε βραδυ γυρναω σπιτι μου και συμμαζευω οσο μπορω.
Αλλα ξερεις κατι;
Αυτο ειναι το λιγοτερο που με απασχολει.
Δεν με ενοχλουν τοσο οι δουλειες ουτε που τους βλεπω τοσο λιγο γιατι πιστεψε με εχω συνηθισει.
Περυσι στην Γ' γυμνασιου εβγαλα 19.1. Οχι δεν ημουν φυτο ουτε διαβαζα παρα πολυ, απλα ας πουμε
τα μαθαινα πολυ ευκολα.
Ετσι φετος περιμενουν να βγαλω παλι 19 κατι το οποιο δεν προκειται να γινει. Εχω βαρεθει. Ναι μπορει να μην σκοτωνομουν στο διαβασμα αλλα διαβαζα.
Και τωρα απλα δεν θελω να διαβαζω. Με πιεζουν αρκετα, εχω και τα αγγλικα παω proficiency κι ειναι αρκετα δυσκολο.
Οσον αφορα το διαβασμα με πιεζει πολυ κι η γιαγια μου.
Παντα λεει πως μπορω να καταφερω παραπανω κι αυτο μου την σπαει υπερβολικα γιατι τους εχω εξηγησει 1000 φορες πως εχω βαρεθει.
Το μονο για το οποιο νοιαζονται ειναι οι βαθμοι.
Κι εγω δεν το μπορω καθολου αυτο.

_____________________________________

Απαντηση:

Κοιτα λογικο ειναι να κουραζεσαι και οπως ειναι μια αλλαγη απο το Δημοτικο στο Γυμνασιο ..
Ετσι ειναι και το Γυμνασιο στο Λυκειο.

Πρεπει να προσπαθησεις καταλαβαινω οτι κουραζεσαι...αλλα αν κατεβουν υπερβολικα οι βαθμοι σου σε λιγα χρονια θα μετανιωσεις κι εσυ.

Δεν χρειαζεται να παιρνεις 19.
Και ενα 18 ειναι μια χαρα.
Οσο αντεχεις..δεν χρειαζεται πολυ παραπανω αρκει μονο να προσπαθεις.

Για τους γονεις σου δεν μπορεις να κανεις κατι. Κι αυτοι μην νομιζεις ...πιστευω καταλαβαινεις οτι θα ηθελαν να σας βλεπουν περισσοτερο αλλα και που δουλευουν το κανουν για εσας.
Για να ειστε ικανοποιημενοι.

Επισης πρεπει να προσπαθησεις για να παρεις το πτυχιο στα αγγλικα.

Μετα θα τελειωσεις και θα εχεις περισσοτερο χρονο για τα μαθηματα και για να ξεκουραστεις.
Και θα εισαι και καλυμμενη οτι ναι ..το πηρα ..τελειωσα.

Δεν εχω κατι αλλο να σου πω..
Απλα προσπαθησε να οργανωνεις σωστα τον χρονο σου.

❤❤❤❤

Your promblemsWhere stories live. Discover now