Προβλημα 2ο.
-Στο σχολειο μου ειναι ενας απο την ταξη μου που του αρεσω. Ειναι ρομα και κανονικα αντι για πρωτη Γυμνασιου νομιζω θα πηγαινε Δευτερα Λυκειου.
Βαζει συνεχεια τους φιλους του να με ρωτανε αν θελω να τα φτιαξω μαζι του κι εγω αρνουμαι συνεχεια. Και δεν καταλαβαινει με τιποτα.Μαλιστα ειχαμε πει με ενα αλλο αγορι ταχα πως τα εχουμε κι αυτος ελεγε οτι θα τον σπασει στο ξυλο.
Μιλαμε για πολυ γκαου.
Και γενικα καθε μερα με πιεζουν και μου λενε διαφορα και εγω πλεον εχω κουραστει και νιωθω οτι εχω χασει την ελευθερια μου να κανω οτι θελω.
Δεν ξερω τι να κανω για να ξεκολλησει απο πανω μου και να σταματησει να με πριζει.
Εχω σκεφτει πως αν πραγματικα τα φτιαξω με καποιον και το μαθει , θα τον πειραξει και δεν θελω.Εχω αρχισει και φοβαμαι λιγο.
______________________________________
Απαντηση:
Λοιπον αρχικα καλα κανεις που λες οχι.
Μην μπλεξεις..
Μονο αυτο σου λεω.
Προσεχε πολυ. Ειναι μεγαλος μπελας οι ρομα και οι γυφτοι κι αν τους κανεις τιποτα δεν φανταζεσαι τι μπορει να σου κανουν.
Συζητησε το με τους γονεις σου.
Ειναι πολυ σημαντικο..θα σε βοηθησουν.Θα σου ελεγα να πας στον διευθυντη. Ειναι ισως μια καλη ιδεα αν γινει σωστα.
Θα πρεπει να πας αλλα μην πεις τιποτα σε κανεναν ...γτ θα μαθευτει παντου.
Μπορεις να πας και να το συζητησεις με τον διευθυντη και να βρειτε μια λυση..αλλα χωρις να γινει κανας τσακωμος μς αυτον.
Επισης πιστευω δεν θα επρεπε να σε νοιαζει..και κανε οτι θες..δνε εχει δικαιωμα να σου πει τι θα κανεις.
Και αν τα φτιαξεις με κανεναν δικαιωμα σου.
Απλως μην του δινεις σημασια.
Συνεχισε να δειχνεις αρνητικη...καποια στιγμη θα σταματησει.😘😘😘
YOU ARE READING
Your promblems
Short StoryΤο βιβλιο αφορα τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΤ!