Ανωνυμος [6] 2ο..

75 16 5
                                    

Προβλημα 2ο..

Εχω και το σχολειο. Τον τελευταιο καιρο δεν ειμαι καθολου καλα.
Καθε μερα στο σχολειο ειμαι με τα μουτρα μεχρι το πατωμα. Μιλαω μονο σε δυο απο τις φιλες μου και πολλες φορες που καθομαι μαζι τους απλως ειμαι αμιλητη και τις κοιταζω.
Μαλιστα πριν μερικες μερες μιλησα με μια απο τις φιλες μου και μου ειπε πως αυτο που ειμαι συνεχεια στεναχωρημενη εχει καταντησει σπαστικο.
Δεν με ρωτησε ομως γιατι ειμαι ετσι.
Η συγκεκριμενη κοπελα περυσι ειχε κανει καποιες χαρακιες κι εγω της ειχα σταιε. Φετος εκανα κι εγω..
Της ειπα πως και καλα μια φιλη μου θα εκανα χαρακιες και φοβομουν για εκεινη. Η φιλη μου απαντησε να κοιταζω καθε μερα τα χερια της για να δω αν εχει κανει.
Εγω τοτε της απαντησα πως μπορεις να κανεις και σε αλλα σημεια χαρακιες π.χ. στα μπουτια.
Εκει εχω κανει κι εγω.
Δεν ειμαι περηφανη αλλα δεν αμτεχω αλλο.
Αναρωτιεμαι πως δεν μπορει να της περαεε απο το μυαλο οτι μπορει να ημουν εγω αυτη η κοπελα.
Με εβλεπε εδω και 3 βδομαδες στεναχωρημενη δεν με ρωτησε ομως γιατι ημουν ετσι και εγω ζητησα την συμβουλη της οσο αναφορα το θεμα για τις χαρακιες κι εκεινη στον κοσμο της.
Δηλαδη τι?
Επρεπε να της πω "Ε κοιτα τι εκανα" και να της εδειχνα της χαρακιες .
Εννοειται πως δεν θα το εκανα αυτο γιατι θα νομιζε πως ηθελα να τραβηξω την προσοχη.

______________________________________

Απαντηση:

Λογικο να εισαι ετσι αν δεν νιωθεις καλα μεσα σου.
Δυσκολο να βγαλεις ενα χαμογελο εστω και ψευτικο.
Εγω οταν παω να χαμογελασω..και το κανω πιεζοντας τον ευατο μου αρχιζω και κλαιω χωρις ελενχο.

Δεν ξερω αν ειναι φιλη ή "φιλη" το κοριτσι που λες ..αλλα πιστευω πως θα επρεπε να σου δωσει σημασια.

Γτ δεν νοιαζεται;;

Ισως θα επρεπε να την κανεις περα και να μην της εμπιστευεσαι τα παντα;

Τωρα απλως κανω υποθεσεις δεν την ξερω ουτε αυτην ουτε εσενα ουτε το το λετε.

Παντως εσυ σαν φιλη ησουν μια χαρα αφου της ειχες συμπαρασταθει.

Επισης δεν μπορει να ερχεται και να σου κανει παραπονα που εισαι στεναχωρημενη χωρις καν να ξερει γιατι.

Οι χαρακιες επισης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ!

Δεν χρειαζεται να κανεις κατι τετοιο στον ευατο σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ!

Που και να υπαρχει ...και να κανεις την χαρακια ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Εχουν συμβει πολλα τετοια περιστατικα οπως και αυτοκτονιες..
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ.

(Το εφερα κ λιγο πιο γενικα το θεμα)

Αυτα απο εμενα.
Ελπιζω να βοηθησα.😘

Your promblemsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz