-Εγω φετος πηγαινω πρωτη Γυμνασιου και καταλαβαινετε πως ειμαι λιγο ασχετη με το περιβαλλον, μεχρι να το συνηθισω.
Θελω να τα εχω με ενα αγορι αλλα δεν ξερω πως να το χειριστω. Εχω φιλησει μονο μια φορα στην ζωη μου και γι αυτο δεν ξερω να φιλαω καλα και σωστα.Φοβαμαι πως το επομενο αγορι μου θα με κοροϊδευει ή θα με παρατησει επειδη ειμαι ασχετη.
Φετος μου αρεσει ενας απο την Δευτερα.Ειναι ομορφος δεν μπορω να πω. Εχει γαλαζια ματια και μεσα σε αυτα μαγευτηκα.
Φαινεται οτι δεν ειναι σαν ολα τα αλλα αγορια που θελουν το κοριτσι για τα προσοντα και τετοια.
Αυτος φαινεται οτι θελει ενα κοριτσι γιατι πραγματικα του αρεσει.Σημερα μαλιστα εμαθα πως του αρεσω κι εγω. Δεν λεω χαρηκα..αλλα το προβλημα ειναι θα με δεχτει ετσι οπως ειμαι;;
Γιατι πραγματικα αν τα φτιαξουμε δεν θελω να τον χασω επειδη δεν φιλαω ωραια ή ειμαι λιγο ασχετη.
Εγω θελω να πιστευω πως δεν θα με παρεξηγησει και θα με στηριξει. Ομως δεν ξερω τι νιωθει και δεν μπορω να ξερω τι θα κανει.____________________________________
Απαντηση:
Λοιπον αρχικα πιστευω πως δεν παιζει κανενα ρολο αν φιλας ωραια ή οχι.
Το αγορι θα σε αγαπησει γι αυτο που εισαι.
Μην ανχωνεσαι.Υστερα πηγαινεις πρωτη Γυμνασιου. Δεν θεωρεις οτι ειναι λιγο μικρη ηλικια για να φιλιεσαι απο τωρα.
Ειναι απλως αποψη μου και πιστευω οτι δεν υπαρχει και νοημα να φιληθεις απο τωρα. Δλδ δεν νομιζω οτι σε τετοια ηλικια οποιοσδηποτε ειναι σιγουρος γι αυτο.
Σκεψου το πριν το κανεις.
Δεν ξερεις πως θα αντιδρασει.
Τωρα...
Γτ να μην χαρεις αν του αρεσεις.
Ολοκληρο παρτι θα εκανα.
Εισαι πολυ τυχερη. Κι αν ειναι διαφορετικος οπως λες και θελει το κοριτσι γι αυτο που ειναι..τοτε θα σε αγαπαει στα αληθεια.
Και θα εχει αγαπησει και τα ελατωμματα σου.
Αλλα μην ανυσηχεις.
Αυτο θα δειξει με τον καιρο.
Γι αυτο μην βιαστεις να κανεις κατι για να εισαι σιγουρη για το τι χαρακτηρας ειναι.
Μην σου καταστρεψει την ψυχολογια.
Ελπιζω να βοηθησα.❣
VOUS LISEZ
Your promblems
NouvellesΤο βιβλιο αφορα τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΤ!