Ανωνυμος [9]

68 12 14
                                    

-Λοιπον πριν λιγες μερες η καθηγητρια των Μαθηματικων μου για καποιο λογο δεν ηρθε και φυσιολογικα καναμε αναπληρωση και φυγαμε μια ωρα νωριτερα.
Καθως ομως γυρνουσα στο σπιτι μου βλεπω εναν φιλο μου.
Αυτος ο "φιλος" μου ηταν περσι στην τριτη Λυκειου μιας και που το Γυμνασιο που πηγαινω με το Λυκειο ειναι κολλητα εμεις τα γυμνασιακια μιλαμε μερικες φορες με τα Λυκειακια.
Κι εγω μιλουσα με ενα απο την τριτη Λυκειου *(ας τον πουμε Γιωργο)
Αυτος ο Γιωργος ομως φετος εφυγε γιατι τελειωσε το σχολειο και δεν ξαναμιλησαμε.

Ετυχε ομως και τον συναντησα και με χαιρετησε τον χαιρετησα και με ρωτησε τα νεα μ κτλ.
Του ειπα πως επρεπε να φυγω και μ κανει "φιλακι"
Μου φανηκε στην αρχη περιεργο αυτο που ειπε γτ δεν τον ηξερα και πολυ και δεν μιλουσαμε και συχνα.
Τελος παντων τον φιλησα στο μαγουλο.
Ομως εκεινος κολλησε τα χειλια του πανω στα δικα μου.
Ξαφνιαστηκα παρα πολυ και ενιωσα παρα πολυ αβολα.
Πρωτον γτ δεν εχω ξαναφιλησει ποτε κανεναν και δευτερον γτ δεν θυμομουν καλα καλα το ονομα τ.
Επειτα με πηγε σε ενα απομακρο μερος και μου εσφηξε το στηθος.
Μου ειπε και να το δει αλλα εγω του αρνηθηκα.
Υστερα μολις τελειωσε ολο αυτο εφυγε και μου ειπε να μην το πω σε κανεναν.
Εν το μεταξυ εγω ειμαι 14 κ αυτος 24!
Το θεμα ειναι πως ολο αυτο δεν μ αρεσε καθολου και παρολο που αυτος ειναι κουκλος και γεροδεμενος εγω δεν ειμουν καθολου ετοιμη γι αυτο.
Νιωθω οτι επεσα θυμα βιασμου και δεν ξρ τι να κανω.
Τι θα γινει αν τον ξανασυναντησω?

____________________________________

Απαντηση:

Αρχικα να πω πως πραγματικα ολο αυτο μοιαζει με βιβλιο στο wattpad.

Επισης πραγματικα θα ηθελα να τον δω σε φωτογραφια πως ειναι.

Τελος παντων..

Ειναι πραγματικα, κατα την γνωμη μ, ολο αυτο πολυ τραγικο.

Δεν ξερω..

Αρχικα ειναι πολυ μεγαλυτερος σου αγαπη μου και δεν ξερεις τι μπορει να θελει απο εσενα σε τετοια ηλικια.

Δεν ξερω και γτ το εκανε..αλλα πρεπει να προσεχεις.

Το πρωτο μερος με το φιλι σιγουρα δν θα σ αρεσε καθολου.
Και ηταν κ το πρωτο σου. Πιστευω πως δεν το φανταζοσουν ετσι κ πως δεν ηταν ωραιο.

Ωστοσο δν μπορεις να το αλλαξεις.
Στην θεση σ δεν θα τον φιλουσα ουτε στο μαγουλο αν δεν τον ηξερα καθολου καλα.

Μετα δεν ξρ πως σε πηγε εκει και εκανε ολο αυτο...αλλα σιγουρα δν θα επρεπε να τον αφησεις ...και να φυγεις.

Ισως δνε μπορουσες να σκεφτεις και λογικα εκεινη την στιγμη.

Παρολα αυτα ..ηρεμησε και να ξερεις πως αμα τον ξανασυναντησεις θα πρεπει να φερθεις σαν να μην φοβασαι κανεναν και να μην τον αφησεις να σ κανει τιποτα που μετα εσυ η ιδια θα μετανιωσεις.

Αυτα απο εμενα.❤❤❤

Your promblemsOnde histórias criam vida. Descubra agora