Elena Smith pov
'-En daarom hebben we vanavond een oefen wedstrijd.' Zegt Coach terwijl hij ons allemaal aankijkt. 'Rodriaz, Greenberg en Stilinski beginnen op het middenveld. Mccall en Smith staan in de aanval.' Gaat hij verder. 'Zij staan in de aanval?! Waarom?' 'Misschien omdat we kunnen scoren, Wittemore.' Kets ik naar hem toe. 'Misschien omdat we goed spelen. Een team is niet alleen jezelf! Je doet het met zijn allen!' Sis ik naar hem toe. 'Da-' Stiles slaat zijn hand voor mijn mond waardoor ik hem boos aankijk.
'Smith heeft gelijk Jackson. Lacrosse is een team sport.' Jackson kijkt even boos omdat Coach mij gelijk geeft. Stiles haalt zijn hand weg en ik glimlach lief.
Tijdens de training gaat het nog behoorlijk fout. Scott verliest de controle en beukt Jackson aan de kant. 'Karma is een bitch.' Glimlach ik terwijl ik kijk hoe Jackson kreunend op de grond ligt. Scott zit op zijn knieën op de grond. 'Vind de controle terug Scott.' Hij gromt even en ik trek hem zo overeind dat het lijkt alsof hij zich ook bezeerd heb. 'Stiles en ik brengen hem wel naar de kleedkamer.' Ik trek hem hardhandig mee richting de kleedkamers.
Als ze daar aankomen valt hij gelijk op de grond. 'Scott! Je moet de controle vinden!' Hij gromt hard en haalt met zijn nagels uit in mijn gezicht. Direct komt de geur van bloed me tegemoet en als ik in de spiegel kijk zit er een grote kras over mijn gezicht. Mijn ogen kleuren fel geel en ik begin te grommen. 'Stiles ga weg!' Roep ik nog grommend omdat ik weet dat ik zo de controle verlies. Hij schudt zijn hoofd en blijft staan.
Dan gaat alles op zwart. Ik zie Scott staan en val hem aan. We schrikken beide op als ik een hard geluid hoor. Stiles is gevallen. Beide richten we nu op hem. Ik ben degene die de eerste stap neemt en op hem af springt. Direct sprayt hij me met een soort schuimkanon. Door de pijn wordt ik weer menselijk en direct val ik op de grond. Net als Scott een paar seconde later. 'Auw.' Mompel ik terwijl ik naar de grond kijk. Bloed drupt op de grond en elke beweging doet pijn, in mijn gezicht. Ik voel mezelf helen, maar wel langzaam.
'Elena!' Roept Stiles terwijl hij naar me toe snelt. 'Gaat het wel goed?' Ik kreun even pijnlijk. 'Het heelt.' Zeg ik zachtjes. Langzaam komt Scott naar me toe. 'Elena? Sorry!' Zegt hij terwijl hij poging doet om naar mijn gezicht te kijken. 'Het is okay! Het is mijn gezicht, het had een arm kunnen zijn.' Probeer ik het ijs te breken.
Dan is de pijn weg. Ik sta op en kijk Scott niet aan. 'Ik ga even douchen. Willen jullie mijn kleding aan een haakje hangen?' Ik wacht niet op een antwoordt en ga onder de douche staan.
Na het douchen trek ik mijn kleding aan en kam mijn haar. Ik heb het toch maar even gewassen, want er zat een hoop bloed in. Daarna loop ik naar de kantine waar Scott en Stiles wachten.
Als mijn haar nat is komt dat rode van het roodbruine er echt uit. Ik wordt behoorlijk aangestaard, maar het maakt me niet uit. Ik neem plaats naast Stiles. Na een tijdje komen Lydia en Danny ook bij ons zitten net als nog een andere gast. Alison schuift ook aan en Scott en Stiles kijken elkaar verbaasd aan. Ik grinnik even. 'Hoe was lacrosse training?' Ik grijns even en wil antwoorden. 'Oprotten!' Zegt Jackson tegen de onbekende jongen. 'Waarom moet ik altijd weg?' Zeurt hij terwijl hij opstaat. 'Waarom niet Danny?' 'Omdat ik niet naar de borsten van zijn vriendin staar.' Zegt Danny lachend. Wacht eens even. Dit werd helemaal niet in deze aflevering gezegd. Het werd in een andere aflevering gezegd. Okay, ik ben helemaal confused nu.
'Weet je, we zouden eens iets met zijn 4'en moeten doen. Dubbel daten!' Zegt Lydia enthousiast. 'Uhu zoals wat?' Reageert Alison een beetje terughoudend. 'Bowlen!' Zegt Lydia bedenkelijk. 'Ja dat is leuk!' Ik lach in mezelf door Lydia's enthousiasme. 'Lieverd, je weet dat ik alleen op hoog niveau bowl!' Zegt Jackson. 'Dus je zegt nu dat wij niet kunnen bowlen?' Zegt Alison lichtelijk verontwaardigd. 'Jij vast wel, maar Mccall niet.' Nu schrikt Scott op. 'Wat? Ik kan bowlen! Ik ben een fantastische bowler.' Schiet hij in de verdediging. Oh Scott. Denk ik terwijl ik glimlachend naar het geheel kijk.
'Elena?' Ik schrik op. 'Huh, wat?' 'Je was ver, meid!' Grinnikt Lydia. 'Sorry.. Wat zei je?' 'Waarom heb je je haar gewassen? Het is wel mooi nu.' Lacht Alison terwijl ze haar hand door mijn haar haalt. 'Tja, na lacrosse was mijn haar niet zo...- dus heb ik het gewassen.' 'Het is echt mooi!' Glimlacht Lydia. Ik haal mijn schouders op. 'Dankje, dat rode komt er nu uit.' 'Inderdaad!'
Na de lunch loop ik met Scott en Stiles richting het lokaal. Ze praten over Derek Hale. 'Hij is echt creepy!' 'Maar niet degene die jou verandert heeft.' Meng ik me erin. 'Hoe weet je dat zo zeker?' 'Hij ruikt anders jongens. Ik was daar weet je nog?' 'Oh Ja.' Zegt Scott. 'Je was erbij.'
Ik weet niet of ik het verteld had maar ik heb hun verteld dat ik dat was in het bos en dat ik spijt had dat ik niks gedaan had. Ook heb ik verteld dat ik heel bang was dat hij anders mij zou pakken. Ze vonden het goed. Ze snapte me volledig.
'Ik heb hem ontmoet toen we samen mijn puffer gingen ophalen.' 'Ik heb hem nog niet gezien, maar de eerste nacht ben ik volgens mij in zijn huis terecht gekomen, dus hij moet mijn geur hebben.' Zeg ik terwijl ik iets sneller ga lopen. 'Je hebt wat?' Roept Stiles en hij moet gaan rennen om me bij te houden. 'Je hoorde me toch?' 'Ja, maar waarom?' 'Ik had nog geen slaapplaats Stiles.' Zeg ik terwijl ik stop met lopen. 'Beloof me dat je daar niet meer alleen naar toe gaat.' Even kijk ik hem schattend aan. 'Beloofd.'
JE LEEST
Lost in Teen wolf
FanfictionElena Smith is die hard teen wolf fan. Als ze op een dag voor de zoveelste keer het eerste seizoen zit te kijken gaat er wat fout. Ze wordt in het beeldscherm gezogen en het volgende moment staat ze in een bos in Beacon Hills. Totaal in de war en i...