7

293 16 4
                                    

Elena Smith pov

We zijn een paar weken verder en dit is de tweede wedstrijd van het seizoen. Peter is behoorlijk aan het moorden en ik vraag me af wat hij aan het doen is. Okay, ik weet wat hij aan het doen is, maar goed. Hij heeft Lydia en Jackson aangevallen. Lydia is helemaal van het padje af en ik maak me echt zorgen. Scott en Alison zijn vorige week op Alisons verjaardag. Ze zijn behoorlijk in de problemen gekomen. Er is nog een volle maan geweest en Scott had gedroomd dat hij Alison had vermoord. Toen is hij erachter gekomen dat je Alfa's, Beta's en Omega's heb en nu is hij opzoek naar de Alfa. Ik heb maar niet verteld dat ik al weet wie het is. Oh en Kate is aangekomen. Yeeh, feest... En het is heel raar, alles loopt in een rare volgorde. Kate had moeten aankomen en daarna zou Peter Lydia en Jackson aanvallen, maar nu gebeurde dat eerder. Er is iets raars aan de hand.

Maar goed, vandaag is de eerste wedstrijd en ik sta in de aanval. Coach is nog een beetje aan het zeuren en ik kijk op mijn telefoon. Een foto van mij en Luna popt op. Ik zucht even. Ik mis haar. 

Thuis zullen ze denken dat ik vermist ben, of misschien wel dood.

Flashback

'Laten we een serie gaan kijken.' Roept Luna enthousiast terwijl ze op haar bed valt. 'Wacht even Luun! Moet je kijken naar die sterren. Ik kan de grote beer zien.' Glimlach ik terwijl ik naar de maan en de sterren kijk. 'Er zijn geen beren in Nederland.' Zegt ze droog terwijl ze netflix op start. 'Verpest het nou niet Luun.' Zucht ik terwijl ik dromerig naar buiten staar. 'Is hij niet prachtig?' 'Wie?' 'De maan. Hij is zo vredig.' Ik draai me om en zie Luna me aankijken met een 'meen je die' blik. 'Okay, okay ik kom al.' Lach ik en ik spring op haar bed. 'Teen wolf?' Vragend kijk ik haar aan. 'Dat je dat nog vraagt.' Lacht ze en ze start seizoen 3b op. Die is namelijk toch echt wel het leukst. Terwijl hij laad kijk ik  nog even naar buiten. 'Oprecht.' Onderbreekt Luna mijn gestaar. 'Als jij in een ander leven geen wolf bent geweest dan weet ik het ook niet meer.' 'Stiekem ben ik gewoon een weerwolf.' 'Ja en dan ben ik een Banshee.' We schieten in de lach en Ze gooit een kussen naar mijn hoofd.  'Laten we nou maar gaan kijken.' Grinnikt ze nog, waarna we ons focussen op het beeldscherm.  

Ik wil haar zo graag een teken geven, of iets. Maar ik weet niet wat. Ik ben benieuwd of ze nu naar de sterren kijkt, als ze aan me denkt dan. Zou ze nog teen wolf kijken? Ik denk het niet. Dat was ons ding en nu ik er niet meer ben... Zal ze het niet kijken.

'Smith!' Roept Coach hard. 'Ja Coach!' Reageer ik terwijl ik recht op ga zitten. De jongens lachen en ik geef ze allemaal een bitch blik. 'Shut the fuck up.' Glimlach ik gemeen. 'De aanvallen moeten strak zijn anders spelen ze ons eruit.' Herhaal ik de zin die hij net gezegd heeft. 'Staat genoteerd.' 'Dat is waarom je in de aanval staat. Je bent scherp en snel.' Jackson zijn blik wordt boos en ik grijns gemeen. Er komt iemand binnen en zegt dat we gaan beginnen. 'Jaja, we komen!' Roept Coach geïrriteerd.

Op het veld gaan we klaar staan. 'Klaar?' Vraagt de scheidsrechter. 'Jaa.' Roepen alle jongens. Eigenlijk ben ik het enige meisje op het veld. De jongen tegenover me kijkt me verbaasd  maar ook grijnzend aan. Wij beginnen met de bal. Jackson speelt hem naar Greenberg. Die hem past naar Danny. Ik sta echt helemaal vrij, maar ze gooien hem niet naar mij. Wel naar Scott die hem past naar Jackson. Ik begin een beetje te rennen en wacht op een fout en ja hoor, die komt. Jackson wordt om gebeukt en de vliegt hoog door de lucht. Ik waag een sprong en maak een salto en van de bal. Ik draai om de verdediger heen en gooi de bal in het doel. Het fluitje. Yess, ik heb gescoord. De jongen die me moest verdedigen kijkt me verbaasd aan en ik knipoog grijnzend. 

'SMITH NIET FLIRTEN MET DE TEGENSTANDER!' Roept Coach vanaf de kant. Mijn grijns wordt nog groter en ik loop terug.  Zij beginnen met de bal. De jongen gooit de bal naar de jongen die mij verdedigd en direct onderschep ik hem. Ik geef hem nog gauw een glimlach en pass hem over naar Scott die het doelpunt maakt. 

In de rust komt de jongen van het andere team naar me toe. 'Heey!' Zijn stem is zwaar en ook wel sexy. 'Hee!' Grijns ik terug. 'Dus, hoe lang zit je al in het team?' 'Sinds dit jaar. Vind je me een beetje goed?' Voor de duidelijkheid. Ik heb 7 van de 10 doelpunten gemaakt. Hij bloost een beetje. 'Ja, goed was je zeker... en-' 'Vanavond na de wedstrijd. Wacht bij een blauwe Audi.' Onderbreek ik hem. Hij grijnst en knikt. Dan draait hij zich om en loopt weg, maar ik trek hem terug en ga op mijn tenen staan om in zijn oor te fluisteren. Zijn handen liggen op mijn heupen 'Ik ben Elena by the way! Oh en succes met de tweede helft.'  'Matthew, en ik denk dat ik dat wel nodig heb.' Lacht hij en hij haalt zijn handen weg en loopt nu echt weg. Ik draai me naar mijn team en ze kijken me met open mond aan. 

'Heb je nou zojuist een date gefixt met onze tegenstander?' Vraagt Jackson woedend en met open mond. 'Ja, eigenlijk wel. Problemen mee?' Zeg ik brutaal. Coach kijkt ons lichtelijk verbaasd aan. 'Waarom zou Danny wel jongens uit andere teams mogen daten en ik niet?' Even is hij verbaasd. 'Dat is anders.' 'Oh ja joh! In welke zin?' 'Ik ben de captain en ik weiger dat je iemand date van een ander team.' 'Co-captain en try me!' Stoïcijns draai ik me om en been richting Matthew. Ik tik hem aan, verbaasd draait hij zich om, maar nog voordat hij wat kan zeggen heb ik mijn lippen op die van hem gedrukt en mijn handen om zijn nek gegooid. Hij zoent me verbaasd maar gewillig terug. Er wordt luidt gejoeld in het publiek en dan fluit de scheidsrechter. Ik maak me los en glimlach nog een keer lief. Dan draai ik me richting het veld en geef Jackson een gemene blik.

Lost in Teen wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu