Elena pov
De volgende ochtend verbind Scott al vroeg de overblijfselen van de wonden. Dan loop ik naar mijn kast en trek wat aan.
Ik doe mijn make up nog en daarna loop ik naar beneden. Gauw stop ik wat geld in het boodschappen potje en dan ga ik aan de ontbijt tafel zitten. 'Ze zullen vandaag op school wel vragen wat er gebeurd is.' Zegt Scott terwijl hij ook gaat zitten. 'Vertel maar gewoon dat je bent aangevallen door dat beest. Je moet ergens rond half 1 dat verband gaan verversen. Ik help je daar wel mee.' 'Ja is goed. Zal ik doen.' Zeg ik en ik leg mijn hand op het verband in mijn nek. 'Mijn rug doet oprecht nog veel pijn.' 'Ja, daarover, draai je eens om.' Verbaasd kijk ik Scott aan terwijl ik me omdraai. 'Ja, wat ik al dacht. Je ziet een deel van je verband onder je shirt uitkomen.' 'Ahh nee...' Ik kijk op de klok. 'Maar ik heb geen tijd om het te veranderen. We moeten gaan.'
*
Wanneer we op school aan komen kijkt iedereen me aan. 'Dit had niemand verwacht.' Zeg ik sarcastisch tegen Stiles die begint te grinniken. 'Natuurlijk zou iedereen het gewoon laten gaan.' Ik begin ook te grijnzen door zijn woorden. Stiles en ik zijn gewoon 99% sarcasme en 1% water.
'Elena!' Het is Allison. Ze sprint naar me toe en kijkt me bezorgd aan. 'Er gaat een roddel door de school dat je bent aangevallen door dat beest.' 'En voor het eerst is een roddel de waarheid.' Zeg ik simpel. 'Waarom ben je dan al op school? Volgens Danny was je er slecht aan toe gisteravond.' Ik haal mijn schouders op. 'Het gaat op zich wel. Alleen mijn rug doet nog best wel veel pijn.' Zeg ik schouder ophalend. Ook Lydia komt naar me toe. 'Gaat het wel?' 'Hmm, ik heb me beter gevoelt.' Zeg ik gauw en voordat meer mensen naar me toe kunnen komen trek ik de meiden naar binnen.
De dag verloopt langzaam. In de pauze krijg ik een berichtje van Matthew waarin staat dat ik naar de parkeergarage moet komen.
'Ik ga even een luchtje scheppen.' Zeg ik terwijl ik mijn ogen niet van mijn telefoon af laat gaan. 'Is goed.' Zeggen Scott en Stiles. 'Wat ga je doen?' Vraagt Allison, maar ik negeer haar en pak mijn handtas. Dan loop ik naar buiten. Al gauw zie ik Matthew staan. 'Hee..-' Zeg ik lichtelijk nerveus. 'Dus, gisteravond?' 'Ik kon niet slapen en besloot even naar buiten te gaan. Toen kwam dat beest..-' Mijn stem sterft weg. 'Het spijt me dat je zomaar weg werd gestuurd zonder een uitleg te krijgen.' Ik schud een beetje mijn hoofd. 'Het was oneerlijk.' 'Het is niet erg! Ik wil meer weten hoe het nu met jou gaat!' Hij kijkt naar het verband om mijn nek. 'Het gaat goed, mijn nek doet niet eens zoveel pijn. Het is meer mijn rug.' Hij glimlacht een beetje en trekt me tegen hem aan. Een kreun van pijn ontsnapt uit mijn mond. 'Sorry!' Zegt hij gauw en hij pakt mijn heupen in plaats van mijn rug. 'Dus wat dacht je van een 2e date?' Vraagt hij lachend. Ik glimlach even. 'Klinkt goed.' Even buigt hij wat naar voren, maar dan wordt zijn aandacht getrokken door iets achter me. 'Je captain kijkt je moordend aan.' 'Die arrogante?' 'Jupp, ben ik het probleem?' Grijnst hij. 'Ja, een soort van.' Lach ik. 'Hij baalt ervan dat ik met een tegenstander ga.' De grijns die al op zijn gezicht zat wordt nog groter. 'Dus je gaat met me?' Vraagt hij plagend. 'Ik kan hem wel nog meer irriteren.' Fluistert hij voordat zijn lippen die van mij raken. Ik glimlach tegen zijn lippen en gooi mijn handen in zijn nek. Na een tijdje laten we elkaar hijgend los.
'Ik moet zo gaan, maar wat dacht je van een tweede date.' Ik grinnik even. 'Klinkt prima voor mij.' Hij laat me los en stapt naar achteren naar zijn auto. 'Ik app je erover. Zie je later schoonheid.' Dan stapt hij in, start de auto en rijdt weg. Ik draai me grijnzend om. Jackson kijkt me moordend aan. Maar het enige wat ik doe is mijn middelvinger opsteken en langs hem heen terug naar binnen lopen.
*
'Dus, wat hoor ik nou? Jij en Matthew?' Ik zit rustig op mijn plek te luisteren naar Harris. Zuchtend draai ik me naar Stiles. 'Ja, ik en Matt, laat me nu alsjeblieft opletten.' 'Stront voorop eh.'
'Juffrouw Smith en meneer Stilinski , wat is er zo belangrijk dat jullie dat in mijn les moet bespreken?' Zegt Harris en ik kijk hem even schattend aan. 'Ja, sorry ik moest even mijn seks leven bespreken met Stiles.' Beide worden ze wat roder. Stiles van gêne en meneer Harris omdat hij boos word. 'Juffrouw Smith, dit tolereer ik niet in mijn les. Ga er maar uit!' 'Maar meneer?!' Roep ik verontwaardigd. 'Wil je ook nog nablijven?' Ik kijk hem moordend aan en sta op. Heel langzaam pak ik mijn spullen, puur en alleen om hem te treiteren. 'Komt er nog wat van?' 'Sorry dat ik niet alles in superspeed kan doen.' Zeg ik gemeen. Ik probeer mijn hart onder controle te houden zodat ik de controle niet verlies. 'Misschien moet je dat dan maar leren! Ik zei ga eruit, dus schiet op.' Mijn nagels duwen in mijn hand om me menselijk te houden. 'Klootzak.' Fluister ik zacht en een aantal leerlingen schieten in de lach. 'Wat zei je?' Zegt hij dreigend. 'Ik zei, dat u een klootzak bent.' Ik ben furieus. Mijn nagels gaan door mijn hand. Ik zwaai mijn tas op mijn rug en baan me een weg naar de deur. 'Wij zijn nog niet klaar hoor juffrouw Smith, dus waag het niet om weg te lopen!' Ik kijk hem niet aan en ren gelijk door de deur. Ik duw me tussen de leerlingen door naar buiten. 'Elena!' Hoor ik achter me maar ik ren door. Wanneer ik de school uit ren, ren ik gelijk door naar het bos. 'Elena!!' Als ze me niet meer kunnen zien stort ik op de grond. Mijn ogen worden geel en mijn nagels langer. Ik probeer me in te houden. Een grom verlaat mijn lippen. Ik haat het dat ik de controle zo kan verliezen. Een rode waas komt voor mijn ogen en voor ik het weet ren ik dieper het bos in.
~
Peeps,
School is weer super druk en ik haat het dat ik daardoor niet veel kan schrijven, maar weet dat ik zoveel mogelijk schrijf :). Ik zit weer in mijn examenjaar en ik kan het eigenlijk niet veroorloven om weer te zakken dus in bepaalde periodes dit jaar ben ik echt niet actief.... Sorryyyyyyy
Ik hoop dat jullie het deel wel leuk vinden :). Ik stop namelijk veel tijd in dit boek, door de serie weer opnieuw te kijken lmao.
Xxx Jonna
JE LEEST
Lost in Teen wolf
FanfictionElena Smith is die hard teen wolf fan. Als ze op een dag voor de zoveelste keer het eerste seizoen zit te kijken gaat er wat fout. Ze wordt in het beeldscherm gezogen en het volgende moment staat ze in een bos in Beacon Hills. Totaal in de war en i...