2

392 16 0
                                    

Elena Smith pov

Een beetje trillend sta ik bij de school. Okay, ik ben er. Nu moet ik nog naar binnen. Ik kijk naar mijn outfit. Ik heb hetzelfde aan als gisteren.  Het ziet er nog oké uit, ondanks dat ik op de vloer geslapen heb. Ik heb echt nieuwe kleren nodig. Misschien doet de creditcard van mijn vader het hier ook wel. Daarvoor moet ik even kijken. 

Ik loop richting de ingang als er twee jongens langs me lopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop richting de ingang als er twee jongens langs me lopen. 'Ik weet bijna zeker dat het een wolf was.' Zegt de ene. Scott. 'Een wolf? Ik weet bijna zeker dat dat onmogelijk is, want er zijn geen wolven in Californië.' Zeg ik tegelijk met Stiles. Direct kijken ze me alle twee aan. 'Oh sorry!' Zeg ik gelijk. 'Jullie liepen langs en ik heb het ergens gelezen. Ik kom nu vast heel onbeschoft over.' Ratel ik door. 'Het is oké! Geen zorgen!' Zegt Scott lachend. 'Elena Smith!' Zeg ik in het algemeen. 'Scott Mccall.' Zegt hij glimlachend. 'Stiles Stilinski' Zegt Stiles. 'Leuk jullie te ontmoeten!' Ik kijk ze beide aan. Dan besef ik iets. 'Shit! Uhm, ik heb een afspraak met de directeur. Ik moet gaan! Ik zie jullie nog wel!' Roep ik terwijl met grote passen doorloop.

Bij de deur blijf ik even staan. Ik haal adem en dan duw ik hem open. Direct kijkt iedereen me aan. Ik negeer het en doe mijn hoofd een beetje omhoog. Vervolgens loop ik met grote passen richting het kantoor van de directeur.

'Aha! Elena, daar ben je! Ik was al aan het wachten.' Zegt hij als ik de deur open gooi. 'Sorry Meneer.' Zeg ik spijtig. 'Is niet erg! We wachten nog op 1 andere leerling. Die is ook nieuw.' Zegt hij terwijl hij op zijn horloge kijkt. Dan gaat de bel. Jezus wat is hij hard. Ik duw even een vinger tegen mijn oor aan. De klassen stromen vol met leerlingen.

Dan komt er een meisje aanlopen. 'Jij bent vast Alison! Welkom op deze school!' Ik glimlach naar het meisje. 'Elena Smith!' Zeg ik glimlachend. 'Alison Argent! Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die nieuw is.' Ik glimlach. 'Ja ik ook! Het is best wel raar als je als enige zo de klas binnen komt.' We lachen even. 

'Kom meisjes. Jullie zitten in dezelfde klas dus dat is makkelijk.' We lopen naar een klas lokaal. En de directeur opent het lokaal. 'Meisjes, jongens. Dit zijn Elena Smith en Alison Argent. Ze zijn nieuw op school, dus zorg dat ze het naar hun zin hebben.' Ik glimlach even naar de klas en ga dan voor Stiles zitten. Direct draai ik me om. 'Zeg, beoefenen jullie ook sporten hier op school?' Vragend kijk ik hem aan. Ik weet al lang dat ze lacrosse doen, maar ik moet geen argwaan wekken. 'Eigenlijk doen we alleen Lacrosse en Basketbal. Oh en voetbal.'  Antwoordt hij gauw. 'Zouden-... Zouden ze een meisje mee laten doen aan Lacrosse?' Ik kijk even naar mijn handen. Ik wil het wel eens doen. 'Ben je serieus?' Vragend kijkt hij me aan. 'Ja, ik wil het proberen!'

'Smith!' Ik kijk op en glimlach naar de docent. 'Meneer?' Vragend kijk ik hem aan. 'Opletten!' 'Met plezier!' Hij draait zich weer naar het bord en ik draai me naar Stiles. 'Dan moet je naar Coach gaan. Hij gaat daarover.' 'Oké, thanks!' Zeg ik. 

Na de les sta ik met Alison te praten. 'Jullie zien er beide fantastisch uit!' 'Dankje jij ook!' Zeg ik tegen het roodharige meisje voor me. 'Jullie zijn mijn nieuwe beste vriendinnen.' Ik glimlach. 'Lydia Martin!' 'Alison Argent.' Zegt Alison. 'Elena Smith.' Lydia lacht even en begint dan te praten over lacrosse en zo.

Later die dag is er lacrosse training en dit is de ideale gelegenheid om te vragen of ik mee mag doen. Een man staat hard te schreeuwen. 'Uhm, sorry maar bent u Coach?' Vraag ik voorzichtig. Hij kijkt me even agressief aan, maar dan verandert zijn blik. 'Dat ben ik!' Zegt hij hard. 'Ik vroeg me af of ik mee mag doen met de try outs?' Vraag ik zelfverzekerd. Direct lacht hij me in mijn gezicht uit! 'Jij?!' 'Ik! Is dat niet goed soms! Bent u zo voor oordelend dat u er zelfs vanuit gaat dat vrouwen geen lacrosse kunnen?!' Hij zucht even. 'Prima, je mag het proberen! Zo lang je maar niet gaat janken!' 'Dank u vriendelijk!'Ik doe mijn vest uit en pak een stick en een bal.  Scott staat in het doel. Gauw leg ik mijn spullen bij Alison en Lydia. 'Succes!' 

Okay, ik heb een rokje aan, daar heb ik niet helemaal over nagedacht. Ik zie een zwart broekje liggen en gauw doe ik die onder me rokje aan. Dit moet goed komen. 

Ik loop het veld op en zwaai een beetje met stick. Een jongen is aan het oefenen en precies wanneer hij hem gooit loop ik ertussen door. Het lijkt wel alsof ik alle tijd van de wereld heb om hem te vangen. Net voordat hij mijn hoofd raakt vang ik hem. Ik kijk even naar de tribune waar iedereen me geschrokken aankijkt. 'Volgende keer mag je ook wel mikken op mijn stick okay, pretty boy?' Vragend kijk ik hem aan. Dan ga ik in de rij staan. 'Wat doe je hier Elena?' Vraagt Jackson terwijl hij grijnst. 'Ik doe mee aan de try outs.' Ik mag hem niet. 'Jij?' 'Coach had dezelfde reactie.' Zeg ik terwijl ik hem verder negeer.

Ik sta als eerste in de rij als we beginnen. 'Sorry Scott!' Mompel ik voordat ik hem op volle snelheid gooi. Hij raakt hem in zijn buik en hij valt in het doel. Iedereen begint te lachen. 'Oeps.' Zeg ik voorzichtig terwijl ik hem overeind help. 

Dan verandert zijn blik. Hij gaat recht staan en vangt ineens alle ballen. Okay, behalve die van mij. Maar als nog. Jackson is een beetje pissed en als ik weer aan de beurt ben duwt hij me ruw aan de kant. Ik struikel over iemands stick en door middel van een flick flack weet ik nog net aan overeind te blijven. Uhg asshole. Denk ik terwijl ik kijk hoe Scott ook deze bal tegen houdt. Ik glimlach en begin te klappen. Ongelofelijk. 

Lost in Teen wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu