Multimedya: Nisan (Tam hayalimdeki Nisan umarım sizin de öyledir :))
0 (536)...: Hey
Telefon titreşim sesi gelince bakışlarımı telefonuma çevirdim. Bu... Oğuz'la konuşmak için kullandığım telefonumdu. Anıl için aldığım hattım yani. Oğuz telefonunu açmış olmalıydı.
Telefonumu elime aldığımda tanımadığım numaradan olduğunu gördüm. Kim bulmuştu bunun numarasını? Yoksa Oğuz kötü bir şaka falan mı yapıyordu?
G: Kimsin?
0 (536)...: Anıl :)
Ne?
Tanrım, işler çok karışmıştı.
Tamam, en başında o notu Anıl'a vermek istemiştim ama... Of! Şu an emin olamıyordum. O kağıdı gözümün önünde yırtışı, veletçe bir şey olduğunu söylemesi... Değer vermiyordu işte. Ve benim, yani ondan hoşlanan kişinin Nisan olduğunu öğrendiğinde de değer vereceğini düşünmüyordum. Numarasını 'Anıl' olarak kaydettikten sonra sohbete geri döndüm. Oğuz, yarın telefonunu açacaktı.
G: Nereden buldun numaramı?
Anıl: Kağıdı yırttıktan sonra yerden aldım
Anıl: Talibimin kim olduğunu merak etmem kadar normal bir şey var mı?
G: Ben
Mesaj yazmayı bıraktım. Ne diyecektim ki? Senin talibin değilim, falan mı? Hoşlanıyordum işte! Ama kendimi söyleyemezdim.
Anıl: Sen, ne?
Anıl: Kim olduğunu söyleyecek misin? Yoksa bu numarayı araştırıp bulacağım
Başıma büyük bir iş açılmıştı. Oğuz da bunu yapabilirdi ancak yapsa söylerdi. Az çok Oğuz'u tanıyordum, gizli yaptığı şeyleri içinde tutamaz ve anlatırdı.
G: Söylemiyorum
Anıl: Tamamdır
Anıl: Hem numaranı yazıyorsun hem kim olduğunu söylemiyorsun?
Anıl: Sanırım biraz geri zekalısın
Anıl: Her neyse, sonuçta bulacağım kim olduğunu :D
G: Anıl olduğuna inanmıyorum
Birden görüntülü arama gelince aceleyle reddettim. Anıl'dı. Gerçekten Anıl'dı.
Anıl:
Anıl: Böyle bekliyorum telefonu açmanı
G: Anıl
Anıl: ;D
G: Tamam, kim olduğumu söyleyeceğim
Onu oyalamam gerekiyordu.
G: Ama
Anıl: Ama?
G: Ama bir şartım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Not
Short Story3 yıldır birinden hoşlanan Nisan, bir gün ona açılmaya karar verir. Ona, hislerini açıkladığı kısa bir not yazar, dolabına atar. Ama bir sorun vardır, çünkü artık o dolabın sahibi hoşlandığı çocuk değildir. Ve bir sorun daha vardır ki... Onun hayatı...