1. kapitola

644 39 3
                                    

POHLED REBEKY

Šla jsem do sídla, musím s Marcelem mluvit o Cami. Když jsem zabočila směrem k jeho zahradě, slyšela jsem křik. Dívčí křik, vrtalo mi to hlavou, protože Marcel nenechává své upíry mučit. Ze zahrady vyšel Diego, chytila jsem ho za límec a zadívala jsem se mu do očí.

,,Řekni mi koho tam mučíte." zeptala jsem se ho, fungovalo to.

,,Jednu upírku, Marcel ji nechal přivést z Mystic Falls." řekl mechanicky, jediná upírka o kterou by se můj bratr staral je Caroline.

,,Zapomeneš na to, nikdy se to nestalo." řekla jsem mu, přikývl a odešel. Já šla do zahrady, když jsem tam přišla a viděla ji, uskočila jsem. Marcel dokáže být pěkně krutý! Nečekala bych že zajde tak daleko a ublíží Caroline.

,,Caroline, hej Caroline vnímáš?" mluvila jsem na ni, ale nic, neřekla ani slovo. Byla příšerně sbitá a zjevně jí mučili i železníkem. Z dálky jsem slyšela Marcela a raději rychle vypadla. Tohle musím říct Nikovi! Bude šílet! Zabije ho! Zabije ho za to co Caroline udělal a já mu ochotně pomůžu! Ne že bych ji někdy měla ráda, ale jako jediná Nika neodepsala. Běžela jsem do našeho domu, viděla jsem tam jen Elijahu s Hayley. Skvěle se bavily, ale když Elijah viděl můj výraz tak zvážněl.

,,Rebeko, děje se něco?" zeptal se mě a přišel až ke mě.

,,Marcel...Caroline...zahrada." koktala jsem z toho všeho, Elijah mi dal ruce na ramena aby mě trochu uklidnil, byla jsem mimo a v šoku.

,,Mluv sestřičko, co se děje?"

,,Marcel unesl Caroline, má ji v zahradě a mučí ji. Chtěla jsem ji zachránit, ale šel Marcel a nemohla jsem tam zůstat déle. Chtějí Nika vyprovokovat. Kde je?" zeptala jsem se, Hayley vztala.

,,Je v zátoce." odpověděla pohotově, neváhala jsem tam za ním jet. Už jí jde o život a jestli zemře tak to bude zajímavé. Od doby co se Klaus seznámil s Caroline tak se mi zdá klidnější a není tak výbušný. Když měl po boku ji tak byl opravdu klidný, byl jako beránek a dokonce se i choval mile. Dupla jsem na plyn a myslím si že jsem byla v zátoce za rekordní čas. Nik nebyl daleko, šla jsem k němu a už teď neměl dobrou náladu.

,,Niku musíš do Marcelova sídla."

,,Proč? Mám chuť toho idiota zabít." odsekl, ups.

,,Tak po tomhle ji budeš mít ještě větší Niku! Marcel má Caroline a mučí ji." řekla jsem mu, rozčílil se.

,,Jdeme." zavrčel, tohle bude zlé. Hodně zlé.

POHLED DAVINY

,,Potřebuju aby jsi pro mě udělala jedno kouzlo." řekl Marcel a zavedl mě k jedné upírce. Byla vyděšená, příšerně sbitá a hladová, ale i tak vypadala nevinně.

,,Jaké?" zeptala jsem se ho, docela jsem se bála co po mě bude chtít.

,,Klaus si pro ni ještě dnes přijde protože tu čmuchala Rebekah. Potřebuji aby jsi provedla kouzlo, aktivuje se s úplňkem. Chci aby trpěla." řekl Marcel, vím jaké kouzlo mi na mysly a vím že ji to může zabít.

,,To kouzlo je nebezpečné! Ne pro mě, ale pro ni! Může ji to zabít."namítla jsem, ale nezponávala jsem ho. Byl k ní tak krutý.

,,To je mi jedno, udělej to Davino." řekl a odešel. Zamkl mě tu s ní takže jsem neměla na vybranou. Ta kouzlo se aktivuje za pár dní, potom ji to bude šeredně bolet. Zhluboka jsem se nadechla a soustředila jsem se jen na to kouzlo.

,,Dolore luna plena, qui ad mortem, dolore luna plena, qui ad mortem." opakovala jsem i když jsem věděla že to té upírce způsobí nelidskou bolest. Vím že ona za nic nemůže. Marcel vešel za pár minut.

,,Dobrá práce Davino." usmál se na mě Marcel, ale já nevěděla jestli to nebyl špatný nápad. Klaus bude zuřit! Musí mu na ní hodně záležet když za ní jezdil a když to stojí Marcelovi za její život. Vím jak jsem reagovala já když zemřel Tim a Klaus je stokrát horší než já. Nedokážu si představit jeho reakci když ji uvidí takhle nebo když jí pak bude vidět umírat.

Love is a vampire's greatest weaknessKde žijí příběhy. Začni objevovat