POHLED REBEKY
Vešly jsme do sídla a Marcel tam popíjel chlast se všemi kumpány které stihl posbírat.
,,Kde je Caroline!" křikl na něj Nik, nemá cenu mu bránit, protože bych akorát nějakou tu ránu schytala.
,,Sestřička už slepičila." zasmál se Marcel, Nik ho vzal pod krkem a pevně přitlačil ke zdi. Měla jsem strach, ale ne o Marcela, o Nika.
,,Kde je Caroline a ptám se tě naposledy!"
,,Nech Davinu a dostaneš zpátky tu upírkou mrchu." snažil se mluvit Marcel, tady mi něco nehraje.
,,Klidně si Davinu nech! Kde je Caroline!" křikl Nik, Marcel se podíval na mě.
,,Tvoje sestra ti řekne kde je když tam u ní už dávno čmuchala." zavrčel, šla jsem k Marcelovi a zlomila mu vaz.
,,Debil." zavrčela jsem a vedla jsem Nika do zahrady.
POHLED KLAUSE
Když jsem viděl v jakém stavu Caroline je, byl jsem v šoku. Rebekah jí sundala řetězy a já ji vzal do náruče. Byla sbitá a já opravdu nevěděl jak ji mám držet. Donesl jsem ji domů a položil ji do mé postele.
,,Jak je na tom Niku?" zeptala se mě Bekah, teď se stará?
,,Proč tě to zajímá, nikdy jsi ji neměla ráda."
,,Netvrdím že ano Niku, ale tohle bylo moc. Nezasloužila si to." odpověděla mi bez sebemenšího zaváhání moje malá sestřička.
,,Přinesla by jsi nějakou krev?" zeptal jsem se jí, přikývla a odešla. Místo ní přišla Hayley, posadila se kousek ode mě a potom nadskočila.
,,Caroline." šeptla vyděšeně, potom se urychleně vzpamatovala.
,,Přinesu ručníky a vodu." dodala a v momentě byla pryč. Pohladil jsem Caroline jemně po tváři a vyhnul jsem se jedné otevřené ráně.
,,Caroline, lásko." budil jsem ji, ale asi byla moc slabá a na má slova nereagovala. Rebekah s Hayley se sem nahrnuly skoro na stejno, ale potom zase odešly. Vše co měla na sobě bylo od krve, snad jí má sestra něco koupí. Otevřel jsem jednu krevní konzervu, její obsah přelil do skleničky a položil ji na stolek. Caroline těžce otevřela oči a lehoučce se usmála. Pomohl jsem jí se posadit a podal jsem jí skleničku. Nebyla schopná ji udržet. Přidržoval jsem jí skleničku aby se mohla napít.
Měla velký hlad, vypila čtyři krevní konzervy bez mrknutí oka, ale ani se jí nedivím. Potom se na mě podívala a v očích se jí leskly slzy. Neváhal jsem ji obejmout a ona se taky nebránila, vlastně se mi nebránila ani v Mystic Falls.
,,Už je dobře lásko." řekl jsem jí, přikývla a zavřela oči. Nechal jsem ji spát, chci pro ni jen to nejlepší.
POHLED REBEKAH
Nik i Elijah se radovali z toho že je Caroline tady, ale mě to stále vrtalo hlavou. Proč by ji Marcel pouštěl takhle brzy? Šla jsem o tom popřemýšlet ven, potkala jsem ve městě Davinu s Elijahou. O něčem si tam povídaly.
,,Tak co Caroline?"
,,Probrala se, ale vypila čtyři krevní konzervy. Nemluví, ale probrala se." řekla jsem mu, Davina se podívala jinam, něco se tu děje.
,,Klaus musí být šťastný." řekla, přikývla jsem.
,,Vždy byl když s ní mohl trávit čas. Ona ho naučila krotit své pocity a když byl s Caroline tak se kupodivu choval normálně. Rozmazloval ji i když ona o to nestála. Vlastně jeho lásku odmítala několik let, nenáviděla ho, ale když jsme jely do Mystic Falls spolu tak se to mezi nimi prolomilo." snažila jsem se v Davině vzbudit pocit viny a zjevně se mi to dařilo.
,,Co by udělal kdyby ji Marcel zabil?"
,,Myslím že by zapálil město." odhadl jeho zlobu Elijah, pochopil mou hru.
,,Já...musím vám něco říct." vykoktala Davina a já věděla že ji mám na háku. Teď nám to musí říct.