Prolog

767 40 0
                                    

Když se Klaus vracel z Mystic Falls tak uvolněný začalo mě zajímat proč tam vůbec jel, nakonec jsem zjistil proč. Jel za holkou. Poprvé jsem nevěřil tomu co mi Josh řekl, ale teď? Ohlédl jsem se a za mnou ležela omámená upírka...jediná dívka která si získala srdce samotného Klause. Musím uznat že Klaus má vkus, ale silně pochybuji že ona má ráda jeho.  

,,Diego odveď ji do zahrady, ale jen ji připoutej ano?" řekl jsem, podíval se na ni a zářivě se usmál.

,,Tak ty ho chceš rovnou nasrat? Myslel jsem si že ho chceme jen vyprovokovat, ale tohle nedopadne dobře Marceli. Ty víš že vždy držím s tebou, ale tohle je moc. Vždyť ona nic neudělala, nevíme ani jak se jmenuje." řekl, v něčem má pravdu to ano, ale Klaus provokuje a zaslouží si trest.

,,Ona je možná nevinná, ale Klaus ne. Udělám cokoli pro to aby se vzdal nároku na Davinu." řekl jsem, Diego mě nakonec poslechl, ale nedělal to rád protože nesnáší když někdo ubližuje upírkám. A navíc tahle upírka má tvář anděla. O to je to těžší, Diego řekl že nikdy neviděl krásnější upírku než právě tuhle. Možná neznáme její jméno, ale tady se jí neřekne jinak než anděl. 

Za pár hodin jsem šel do zahrady, procházel jsem mezi upíry až jsem našel tu bloncku. Už byla při vědomí a nenávistně na mě zírala.

,,Kdo jsi a proč jsem tady?" zeptala se mě, má hned otázky, je drzá.

,,Jsem Marcel a jsi tady kvůli Klausovi." řekl jsem jí, protočila oči.

,,Zase? To si všichni myslíte že bude tak hrr do mojí záchrany?" zeptala se mě, byla slabá a unavená, ale i tak měla náladu na to se se mnou hádat.

,,Já vím že tebe zachrání, znám ho, vychoval mě." řekl jsem jí, nechápavě se na mě koukla. Byla zvláštní, má zvláštní jiskru v očích. Možná vím co na ní Klaus vidí.

,,Tak proč? Já ani nevím kde jsem a za co?" zeptala se mě, opravdu byla nevinná, ale já potřebuju Klause přimět se vzdát nároku na mou Davinu.

,,To je jedno kotě, ale hlavní je ho vyprovokovat. Moji hoši tě budou mučit a moc tě prosím nezkoušej ovládat bolest jinak by to nebylo ono." zasmál jsem se, ona se pousmála.

,,Mluvíš jako teplouš. Moji hoši, to zní dost přihřátě." zavrčela na mě upírka, je drzá! Josh s Thierrim už si tu upíří potvoru vezmou do parády. Doufám že Klausovi bude trvat dlouho než ji vůbec bude hledat, protože kluci si ji rádi vezmou do parády. Odešel jsem a akorát slyšel její křik. Tohle bude zajímavé a zábavné.

Love is a vampire's greatest weaknessKde žijí příběhy. Začni objevovat