Alarmın sesiyle lanet edip kalktım.Abi belki istemiyoruz.Niye okul var ki?Hayır anlamıyorum bir işe de yaramıyor.Böyle düşünürken ve okula saydırırken 15 dakika içinde hazırdım.
Hemen en yakın arkadaşımın yanına gittim.Gamze bu okulu biraz daha katlanılabilir hale getiriyordu.
Teneffüste Gamze'yi bahçeye sürükledim.Hoşlandığım çocuk da bahçe'deydi.Geçen yıldan beri ondan hoşlanıyordum.Fakat bunu o bilmiyordu(henüz).
Cenk le Gamze çıkmaya başlayınca. Cenk ten bu çocukla aramızo yapması için konuaşmaya karar verdim.Yanına gidip -knk Erencan var ya 7/A dan.HAh işte bana onu ayarlasana?dedim.O da -Oha sen o'ndan mı hoşlanıyorsun?dedi.He salak he sevmiyorum ama çıkmak istiyorum. hadi git öğren sevgilisi var mı?dedikten sonra onu yanımdan gönderdim.
Off yaa nerde kaldı bu çocuk.Gamze geldi ve -Erencan seni görmek istiyor.dedi Tabi bnde -hayır dedim ve Gamze gittikten sonra soyunma odasına koşup saklandım,.Tabi beni buoldular Gamze başta olmak üzere Can ve bir kaç kız daha beni çıkartmaya çalıştı ama başaramadılar.Güçlü bi insanım.
Ben dışarı çıkmayınca Erencan-Ben bebeklerle uğraşmam deyip gitmiş.Cenk'in başının etini yedim tekrar dene diye ama bana şunu söyledi-1 hafta Arda'yla çıkarsanız olur.!!!