Sabah içimden alarma söverek yataktan kalktım.Telefonuma mesaj gelmişti.
-Bana kahve borcunun olduğunu unutmadığın galba :D-oğuz
Oğuz...Oğuz...Oğuz ha şu mc donals da ki cocuk.
-Unutmuştum ama hatırlattın-Miray
-Biliyorum-Oğuz
-Numaramı nasıl buldun?-miray
-Sen vermiştin ya kızım aşık mısın?-Oğuz
-Sacmalama hem aşk gercek degil-miray
-Sana kahve ısmarladıgım zaman bunu tartışabiliriz.-Oguz
-Güzel fikir-miray
-2 saat sonra ....cafe de-oguz
-tamam bebeq-miray
Banyo yapıp dolabımla bakısmaya basladın.Ben ona baktım o da bana biz aşkımızı yasarken siyah sort ve beyaz salas bi tsort giydim.Siyah converslerimi de giyince hazırdım.Sacım düz olduğu icin salık bıraktım.Makyaj dan nefret ettigim icin direk evden cıktım.Cafe ye kadar yürüdüm.Oguz masada oturmuş beni bekliyodu.Arkasında oldugum icin beni gormedi.Ellerimle gözlerini kapattın.
Oguz
-Miray
Ellerimi çekip vurmaya başladım.
Oguz
-Dur kızım ya elin cok agırmıs nie vuruyon?
Miray
-Yaa nie bilion ?
Oguz
-Bildim iste banane.
Miiray
-Hııı salak hıı
Bu sırada garson geldi ve kahve söyledik.
Oguz
-Yüzü cok komikti o kızın
Miray
-Gamze
Oguz
-Neden böyle bisey yaptın?
Miray
-Sana neden güveniyim?
Oğuz
bana anlatabilirsin.
Miray
-Peki.Gamze en yakın arkadaşım dı.Hatta kardeşim bi de sevgilim Arda var.Bi kaç gün önce ikisini öpüşürken gördüm ve intikam almak istedim hepsi bu.
Oğuz
-Oha piclere bak.Sana bunu nası yaptilar
Miray
-Hımmm
Oğuz
-Peki sen nasılsın?
Miray
-iyiyiyim.
Oğuz
hayır değilsin?
Miray
belki
Oğuz
-peki nasılsın gerçekten?
Miray
-Bok gibiyim.En çok guvendigim insandan çok büyük bi kazık yedim.Ben ona o kadar çok guvenmistimki.Her sırrımı onunla paylastım.O her zaman benim yanimdaydi.Arda ya aşık degilim sadece biraz hoşlanmıstım o kadar.Tamam belki Arda beni başka bi kızla aldatsaydı kızardım ama benim canımı yakan Gamze en çok güvendiği insan.En güvendigim kişi.İyi değilim ama olucam onlardan intikamımı aldıktan sonra.
Oğuz
-Anlıyorum bu çok zor olmalı.Aldatılmak
Miray
-Belki ama en zoru en yakın arkadaşını kaybetmek. Sanki ölmüş gibi hissediyosun.Artık kimseye güvenmek istemiyorum.Çünkü tekrar böyle olmasından korkuyorum.Güvenmek ten korkuyorum.Değer vermekten korkuyorum.Kaybetmekten korkuyorum.Canımın yanmasından korkuyorum tekrar.Ben sevmekten korkuyorum.Sadece uyumak ve bi daha uyanmamak istiyorum.
Oğuz
-Onlardan intikam Alsan bile sana bunları yaptıklarını değiştirmez.
Miray
-evet ama pişman ettirir.Bunu yaptıklarına pişman ol uçaklar.Sonra tekrar görüşürüz kahve için teşekkürler.
Oğuz
-Ne zaman istersen ara.İntikam için ya da dertlesmek istersen.Kendini kötü hisseder sen ilk benimle konuş.
Miray
-Tessekkur ederim diyip gülümsedim ve eve doğru yürümeye başladım.