Artık çok sıkıldım.Bu oyun bi an önce bitsin.Bundan sonra nolıcaksa olsun.Çok zor bi şekilde yataktan kalktım ve hazırlanmaya bsşladım.Bugün büyük gün.Artık herkes Arda ve GAMZE 'nin büyük yüzünü görücek.Hızılca giyinip evden çıktım.Okula yürüyerek gitmeye başladım.Yürümeyi gerçektende çok seviyorum.Bugün okulda seminer var.Bu da çok işime yaradı doğrusu.Okula gidip sunum odasına girdim.Gamze ve Arda nın fotograflarını bilgisiyara attım.Yani seminer de onların fotorafları çıkacak ve herkes onların ne mal olduğunu öğrenicek.Hemen sınıfa gittim.Telefonumla oynamaya başladım.Dersi dinlicemi düşünmediniz demi?
Lavoto
Kapa çeneni iç ses espri bile yapamıyosun.Dersler bi türlü geçmek bilmedi.En sonunda herkes sunum odasına gitti.Veeeee Gamze ve Arda nın fotorafları çıktı.Herkes şaşkınlıkla ekrana bakıyordu.E tabi kimse böyle bişey beklemiyor.Tüm fotoraflar bitince mikrofonu elime aldım.
-Arkadaşlar sözde benim kardeşim ve sevgilim olacak insanları izlediniz.Gamze sana o notları bırakan bendim.Senden bunları hiç beklemezdim.Arda canın cehenneme zaten sevmiyordum seni ve Cenk sana söylemedim çünkü bu şekilde öğrenmeni istedim.Şimdi hepiniz onların gerçek yüzünü gördünüz.İkinizdende nefret ediyorum.deyip sahneden indim.3 gün önce Arda nın ailesi iflas etti.Tabi bunu ben yaptım.Çok acımasızsın diyenler onlar bana hiç acımadı.Kalbimi kırarken canımı yakaerken. Beni kandırırlarken onlar bana hiç acımadı.Arda nın kulağına
-Ailen senin yüzünden iflas etti umarım şimdi mutlusundur.
Bağırarak
-Ne kazandınız bilmiyorum ama umarım beni ve Cenk i kaybettiğinize değmiştir.dedim.
Cenk çok üzgün duruyordu.Gamzeye
-Neden?Ben seni sevmiştim.Sana güvenmiştim.
Gamze
-Ben çok özür dilerim.Hepsi hataydı.dedi.Gidip Gamze nin saçlarını tuttum ve kafasını duvara vurdum.Arda nın erkekliğine çok fena bi tekme attım.Sanı rım çocuğu olmıcak.
Ben
-Cenk onlar için değmez.Kendini üzme.dedim ve ordan koşarak çıktım.Eve gidip saatlerce ağladım.Onlar için değil kendime kızdım.Onlara inandığım için.Onlara güvendiğim için.Onlar en güvendiklerim olduğu için.Belki de en büyük hata güvenmektir?