Oyun başlasın

111 13 0
                                    

İlk önce napıcama karar vermeliyim.İlk oyunum.Basit birşeyle başlayalım.Gamze''nin evine gidip banyosuna girdim.Şampuanına onu bitlendiricek hatta saçlarını dökecek şampuğanı koydum.

Sonra bi kaç küçük çocuğa içi boya dolu su balonları verdim ve kapıdan çıkan siyah saçlı kıza atmalarını söyledim.

Daha sonra nöbeiçinin yanına gidip Gamze Yılmaz'ı çağırmasını söyledim.

Enes (nöbetçi) gidip Gamze yi çağırdı.Gamze kapıdan çıkar çıkmaz çocuklar ona balonları attı.Ben de. saklansığım yerden bu görüntüyü kameraya çektim.

Gamze müdürün yanına gitti ama arka arkaya 2 sınavımız olduğu için eve gidemedi ve sınav kağıdını da boya yaptı salak.Herkes güldü.

--------Gamze nin ağzından------------

O çocuk lar üstüme boyaları atınca herkes bana güldü.Eve gidip banyo yaptım.

----Ertesi gün-------

Ahh hayır saçlarım saçlarım nerde?Saçımın yarısı yok.Hemen Miray ı aradım

-Alo Miray

+Ne

-Hemen bize gel

+Evde değilim gelemem.

-Çok acil

+Okul da görüşürüz

-Okula gelemem

+Matematik sınavını kaçıranazsın

-Ama saçlarım

+noldu. saçlarına?

-Yok yarısı yok nasıl oldu ben de bilmiyorum.

+Bi çaresine bakarız ama okula gelmek zorundasun.

-Tamam kapatıyorum.

Napıcam şimdi mecbur okula gittim.Miray elindeki şapkayı verdi.O olmasa napardım.Arda yla olanlardan sonra kötü hissediyorum dermişim.

Tam içeri girerken pelin hoca şapkatı aldı off rezil oldum herkes bakıp gülüyor.

Cenk

-Noldu?

Bn

-Bende bilmiyorum.

Miray

-Sınıfa gitmemiz lazım

bn

-off

Miray

- mecbursun

Sınıfta yine güldüler hatta öğretmenden azar bile yedin.Miray ın yanına gidip

-Napıcam bn?

-Bilmiyorum

-çıkışta bişey yapmamız lazım

-olmaz

-neden

-halamla bi yere gitmeliyinişiz

-off

-napucaksın

-bilmiyorum .Nereye gideceksiniz?

-Hala nın bi arkadaşına

-sen gitmesen

-halam zorla götürüyor

-peki

Miray ın ailesi yurrt dışında o da burda hala sıyla kalıyor.

-benim gitmem lazım

-tamam

Off. Napıcam ben ya bütün gün evde oturup bunu düşündüm.

-------Miray----------

Haha çok komikti.Nasıl rezil oldu ama az bile ona bunu haketti.Daha sırada Arda var.Siz istedinüz.Bunları düşünürken hazırlandım.

Of. Melih çok yakışıklı lan.Orda ki çocuk oluyor bu.Aile dostumuzmuş.Yavrum ben seni nasıl daha önce görmedim.Tipe bak lan yerim.Yarın ona Eskişehir i gezdiricem.

En GüvendiğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin