/NSFW content !
bocsi, de szükségét éreztem x3 /
3 nappal ezelőtt
A hálószobát az asztalon pislákoló gyertya halovány fénye világította be. A helyiségben kellemes levendula illat áradt szét a gyertya mellett lévő füstölőnek köszönhetően.
– Tudtad, hogy a levendula erős illata elűzi a rossz szándékú szellemeket és megnyugtatja a lelket? – kérdezte Uraraka halkan, mialatt végighúzta mutatóujját Midoriya mellkasán. Körme átsiklott négy régebbi és kettő új hegen. Rosszallóan megcsóválta a fejét és apró csókokkal hintette be Midoriya megbélyegzett bőrét.
– Ez egy újabb boszorkány trükk, Uraraka? Ti mindig annyira fel vagytok készülve ezekre – mosolygott a fiú és megsimogatta a mellkasán pihenő varázslónő fejét. Csokoládébarna haja a szokásosnál is puhább volt, jegyezte meg magában Midoriya, majd Uraraka tincseit babrálva elmélyült a saját gondolataiban, ami csakis kizárólag a lány körül forogtak. Uraraka behunyt szemmel élvezte a kellemes, bizsergető érzést.
Midoriya abbahagyta a játékot a lány hajával és egy gyengéd mozdulattal feljebb húzta, hogy arcuk egy vonalban legyen. Uraraka elmosolyodott, sejtette, hogy a fiú milyen szándéktól vezérelve cselekedett így. Tenyerét Izuku arcára simította, ajkaikat összeérintette és egy lágy csókba invitálta. Izuku azonnal viszonozta a csókot, mialatt Uraraka hajába túrt, hogy közelebb vonja magához.
A csók lassú volt és szenvedélyes. Nem siették el a dolgot, nem kapkodtak semmivel sem, szépen ráérősen adták át magukat az érzésnek. Ennek köszönhetően a hangulat perceken belül túlfűtötté vált, mindketten remegni kezdtek izgalomtól, meztelen testüket libabőr borította.
Uraraka szakította meg elsőnek a csókot, hogy Midoriyától elválva a fiú fölé tudjon kerülni. A takarót ledobta magukról és az ágy végébe tolta, hogy ne zavarja őket.
Lassan magába csúsztatta Izuku merev hímtagját, majd miután megszokta a méretet, lovagló pózban elkezdte ringatni a csípőjét. Midoriya nagyot fújtatott, Uraraka combjába markolt az egyik kezével, míg a másikkal a lány bal mellére tapasztotta tenyerét és finoman rászorított. Uraraka ajkai közül egy halk sóhaj szökött ki, ami a fiú száját mosolyra húzta. Ochako imádta, amikor Midoriya mosolygott szex közben. Az a mosoly annyira más, gondolta magában, olyan izgató a magabiztossága ilyenkor.
Uraraka egy csókért hajolt, azonban mielőtt még észbe kapott volna, hogy mi történik, Midoriya egy laza mozdulattal már fordított is a pozíciójukon. Újból Urarakába csúsztatta merev tagját, majd lehajolt a lányhoz és átölelte. Uraraka hezitálás nélkül széttárta karjait, hogy magához tudja szorítani. Erősen kapaszkodott Midoriya izmos vállába.
Most, hogy Midoriya került a domináns pozícióba, sokkal gyorsabb tempót diktált, mint ahogy Uraraka mozgott felette nemrég. Vad volt, csípőmozgása erőteljes, az előbbi gyengédség után ez valami egészen másnak minősült.
– Te... jó... ég! – lihegte Uraraka Midoriya nyakába. A lány nem látta ugyan, de Izuku megint elmosolyodott és végignyalt alsó ajkán.
Midoriya hátát izzadtságcseppek szántották végig, nedves, zöld tincsei néhol arcára tapadtak. Urarakával szó szerint összeragadtak a párás levegő és testnedvük keveredése miatt.
– Lassan sikerül – nyögte Midoriya a lány nyakába. Uraraka pőre bőrét fogai közé csípte és automatikusan szívni kezdte. Ezzel saját hangját is tompította. Uraraka két heves levegővétel között felnyögött, ahogy a kellemes fájdalom a nyakába nyilallt. Jó érzéssel töltötte el, hogy Midoriya nem finomkodott már vele, nem vigyázott rá úgy, mint egy porcelánbabára. Sok idő kellett, mire a fiú megértette, Urarakának nem volt szüksége az efféle féltésre, főleg nem, ha szexről volt szó.
YOU ARE READING
Fallen Kingdom [bnha×fantasy!au]
FanfictionTodoroki Shoto a Todoroki királyi család trónörököse, aki apja zsarnok uralkodása alatt ígéretet tesz magának, hogy minél hamarabb véget vet a korrupcióba és becstelenségbe fulladt királyságnak. Az őrült király egyre jobban kezdi elveszíteni a józan...