1. A kezdés

916 42 1
                                    

A világ mára tele van fangirl-ökkel. Az egyik őrültebb, mint a másik. Vajon egy rajongó meddig képes elmenni a kedvenceiért?

Egy elrejtett kastélyban járunk, ahová két fangirl elrabolta a Port maffia és a Nyomozó iroda főbb tagjait.
A megszerzésükhöz a lányok rengeteg cselt és altatót használtak fel. Így nem csoda, hogy a maffia és az iroda tagok meglepetten vették észre, hogy egy nagy színpadhoz tartozó nézőtéren tértek magukhoz. Atsushi és Tanizaki ébredtek fel utoljára, így nekik volt a legkevesebb idejük, körül nézni, mert rögvest széthúzódott a színpad függönyei, és egy lány jelent meg az időközben fel kapcsolt reflektor fényében.
- Üdvözöllek titeket a kastélyomban. - harsogta a hosszú fehér hajú és zöld szemű lány - Engem Yukina-nak hívnak. Biztos érdekel titeket, hogy mit kerestek itt? A válasz egyszerű. Én és a barátnőm nagy rajongóitok vagyunk.
Az elraboltak értetlenül ültek a nézőtér közepén. Egyik sorban az irodások majd mögöttük a maffiások.
- És a barátnőd hol van? - szedte össze minden bátorságát Atsushi, hogy feltegye ezt a kérdést.
- Neki egyelőre nincs szerepe. - mosolygott kedvesen az elrabló.
- Pontosan miért is vagyunk itt? - kérdezte Mori, mire egy gyilkos tekintettet kapott Yukina-tól, azonban a lány gyorsan elrejtette gyilkos szándékát a maffia vezetővel kapcsolatban.
- Hát, először végig hallgatjátok az összes fanficemet, amiben ti szerepeltek, majd beszélgetünk egy jót. - vigyorgott a fehér hajú.
- Mikor mehetünk haza? - tette fel a kérdést Higuchi.
- Még nem tudom. Attól függ, meddig tart mindent ki adni magamból. Ettől függően lehet holnap vagy egy hét múlva is. - gondolkodót hangosan Yukina - Viszont a szökést nem ajánlom, mert a kifelé vezető út tele van csapdával, amit a ti áldót képeségetekkel sem tudtok sértetlenül meg úszni.
- Elegem van! - állt fel Kajii - Nem vagyok hajlandó azt csinálni, amit egy tizennyolc év körüli fruska mond nekem. - ezzel elhagyta a termet a hátul elhelyezett ajtón keresztül. Úgy egy tíz perces néma csendet követő ordítás után az ajtó ismét kinyílt és a férfi megtépázva, égetten, és zúzódásokkal tért vissza. - Inkább maradok. - és leült.
- Akkor én elkezdeném a mesélést. - mondta Yukina.
A jó néhány kitalált történetben többnyire Chuuya és Dazai volt a főszereplő. Néhány történetben a két srác kapcsolata többől is állt, mint csak barátság. És szintén sokszor szerepelt a mesélő karaktere is.

Bungou Stray Dogs FanGirlWhere stories live. Discover now