- Az első versenyszám a lovagi torna. - mondta Yukina.
- Ez most komoly? - eset le Kaiji álla.
- Halálosan komoly Kaiji-kun. Na gyertek segítek be öltözni és elmondom a szabályokat.
- Szerintem magunktól is fel tudunk öltözni. - jegyezte meg félénken Atsushi.
- Mokásabb lesz ha segítenék. Másrészt nem hiszem, hogy tudjátok hogyan is kell rendesen fel venni. - magyarázta a fehér hajú lány.
- A párok közül elég egy valakit felpáncélozni. - mondta Jajucsi.
- Na tehát drágáim. - dörzsöli össze a tenyereit gonosz vigyorral Yukina - Először Mori és Fukuzawa fog meg mérkőzni egymással. Elvégre ők a vezetőitek. Akkor mi segítünk felöltözni. Addig is... - Yukina egy használati útmutatót nyomot Atsushi, Kunikida, Tachihara, és Kaiji négyes kezébe. Majd pár régi fajta sátorra mutat - Alítsátok fel őket.
A szerencsétlen quartet meghökkenve néz maga elé aztán Kaiji szólal meg mindannyijuk nevében - Hogy érdemeltük ezt ki? Miért?
- Nos Kaiji-kun ti vagytok a szabad srácok és a hölgyekre nem akarom ezt bízni, ezért. - válaszolja kevésbé gonoszul Yukina. - Hölgyeim maguk legyenek olyan drágák és ellenőrizzék le, hogy a fegyverek rendben vannak e. Úgyis értenek hozzájuk. Kenji-kun te pedig készítsd elő a lovakat.
- Haii~ - válaszolja vidáman a fiú.
Ezután Yukina és Jajucsi Mori-ékhoz és Fukuzawa-ékhoz megy - Jajucsi fog nektek segíteni Aku-chan. - rá kacsint - Én pedig nektek Tanizaki-kun. - ezek után mindenki neki lát a maga munkájának a fehér hajú Tanizaki minimális segítségével ripsz ropsz rá adja a maffia főnökre a nevetséges rózsaszín páncélt amiben Mori enyhén másnak tünik mint, ami. Eközben Jajucsi szenved a páncéllal.
- Mikor terveztük ezt az egészet nem tűnt ennyire macerásnak. - panaszkodott a lány.
- Lassú vagy. - jelentette ki Akutagawa.
- Nem gondolod ha segítenél akkor hamarabb végeznénk?
- Nem érdekel.
- MOST LETT ELEGEM! Akutagawa ha nem jössz ide segíteni akkor ráveszem Yukina-t, hogy adja vissza rád a tegnapi ruhádat. - fenyegetőzött Jajucsi. A maffiás fiú be látta, hogy inkább segít most az ellenségét fel öltöztetni mint sem több időt kelljen töltenie abba a ruhába.
Eközben a fiúk szenvednek a sátrakkal.
- Tachihara! Már 20-szór elmondtam, hogy nem így kell össze rakni a tartó rudat! - beszélt ingerülten Kunikida.
- De a használti utasítás ezt írja! - állnak neki már ötödjére veszekedni. Eközben Atsushi és Kaiji békésen beszélget.
- Öhm... nem kellene leállítanunk őket?
- Minek? Jól el vannak.
- Kunikida-san most többet veszekedik mint amennyit Dazai-san-nal szokott.
- Ne is törődj velük. Majd őket fogja Yukina lecseszni, hogy nem jól csinálják. Mi inkább csináljuk ezt a másik sátrat.
Atsushi beleegyezett és próbálta kizárni a mellettük lévő veszekedőket. A két srác addig veszekedik míg a rosszul fel állított sátor össze nem esik a fejük fölött. Tachihara-t ezzel levéve lábairól és rá esik Kunikida-ra, és a szájuk 3 centi híján össze ér.
- Szállj le rólam te lőfegyver mániás bárom! - üvöltötte a szemüveges. A sötétben Tachihara meg fogja Kunikida kezét mire az fordít a helyzeten és most már Kunikida van fölül és Tachiharán ül közben oda kint úgy tűnik mintha a 2 férfi éppen szeretkezne. Atsushi aggódva néz oda de Kaiji rögtön el is rángatja a harmadik sátorhoz.
- Gyere csak Atsushi hagyjuk őket... - mondja sunyin Kaiji mire Atsushi csak aggodalmaskodva bólint és megy vele.
- Kunikida-san..... Imádkozom érted......
- Sziasztok. Jöttem megnézni, hogy álltok. - jelent meg Jajucsi miután végzel Fukuzawa-éknál. Azonban az a látvány, ami fogadta ledöbbentette. Végül sarkon fordult és némán elment.
- Meddig akarsz még rajtam ülni te pápa Szemes barom?!
- Ameddig le nem szedem magunkról ezt az átkozott sátrat! De minek is magyarázzam egy magadfajtának mikor úgy se érti meg?!
Yukina időközben oda megy és nézi ahogy Kunikida meg próbálja ki rángatni a sátrat Tachihara alól hogy le tudják szedni magukról, de ettől csak még félre érthetőbb lesz a helyzet. Mori egy érdekes mosollyal az arcán, Fukuzawa pedig a szokásosnál kevésbé visszafogott érzelem ki mutatással minimálisan meglepve és kiakadva figyel. Kouyo mosolyogva és egyáltalán nem meglepődve figyel Yosano társaságában, aki perverzül mosolyog.
- Van gumitok vagy adjak? - kérdi Yukina hihetetlen természetességgel mire a két srác ledermed és fel néz nem mintha ki látnának a vastag anyagon a kérdést halva egyesek hangos röhögésbe kezdenek.
- Minek az? - szól be Kaiji.
- Jogos, végülis minek? - kérdez vissza már egyetértően Yukina mire a két srác még jobban zavarba jön.
- I-inkább segíts leszedni ezt a vackot! - kéri a zavarban levő Tachihara Kunikida pedig inkább meg se szólal.
- Tudjátok mit? Jó szórakozást! - indul vissza vidáman a házi gazda.
- Ne ne ne ne hagyj itt! - kérleli Tachihara mire Yukina csak vállat von azonban a szeretkező pár nem marad segítség nélkül Rintarou és Franky hamar a segítségükre siet amitől a párocska nagyon meg ijed, de Kunikida továbbra is férfiasan viselkedik míg az alatta levő Rintarou érintésétől fel sikít. 5 perc szenvedés árán a két hüllő ki szabadítja őket és a végén a párocska fáradtan dől ki a fűbe levegőért kapkodva az izgalmas menettől. Közbe Atsushi-ék rég végeztek a sátrak félhúzásával.
YOU ARE READING
Bungou Stray Dogs FanGirl
FanfictionMinden FanGirl eljátszot már a gondolattal, hogy mi lenne ha megszerezné magának a kedvenc karaktereit. Két barátnő nem csak ábrándozot erről, hanem meg is valositotta. Ha már az elrablás meg volt, akkor mi következhet? Társ írom Yukinachann.❤️