- Elise drágám mit csinálsz? - kérdezte Mori mikor meglátta a kislányt rajzolgatni.
- Találtam papírt és ceruzákat abba a táskában. - mutatót a szipad szélére rakott oldaltáskára.
Yosano oda ment és érdeklődön bele nézet. - Ez Jajucsi táskája. - mondta, amint elólvasta a kivett füzetre írt nevet.
- Mi van benne? - vette ki Ranpo az orvosnő kezéből a füzetet - Na nézük... "Heti terv: első nap - mesélés; második - cosplay-eztetés; harmadik - versenyek és koncert; negyedik - színdarab; ötödik - beszélgetések; hatodik - "
- Tényleg ezt akarják csinálni velünk? Ráadásul egy hétig? - akadt ki Tanizaki.
- Rajzok is vannak. - mutatta fel a képeket Kenji, amiket a táskából vet ki. Csak néhány alkotás volt, és nem mindegyiken az ők arcaik voltak.
- Nekem ez a kedvencem. - jegyezte meg Ranpo, míg felemelt egy róla készült képet.
- Jajucsi nagyon szépen rajzol. Minden rajzát szeretem. - mondta Atsushi miután néhány rajzot megnézet.
- Szerintem még nem láttad az összeset. - jegyezte meg Yosano, míg Kyouka kezében lévő papírt nézte. A tigris is oda ment hozájuk. Ahogy meglátta a rajzot lesokoladot. A képen éppen Akutagawa-val csókolozot. Atsushi mindenkitől elfordult, hogy ne lássák, hogy rokázik.
- Ez fura. - állapította meg Kunikida, míg a noteszt vizsgálta.
- Mi a fura, Kunikida-san? - szedte össze magát Atsushi.
- Elég sok minden van feljegyezve ebbe a kis noteszben. De csak három oldalon keresztül írt arról, ami az itt létünkkel kapcsolatos. Az egyiken egy lista van. - mesélte a szemüveges.
- Mi féle lista? - kérdezte az íródo vezetője.
- Arról írta, hogy mikre van szügségük.
- Mutasd csak azt a listát. - kérte el a noteszt Hirotsu.
- Miket írt fel? - kérdezte Mori.
- "Tégla, kötél, festék, balta, kínzó eszközök, szörp, ennivaló, ruhák, fényképezőgép, óriási elsősegéj készlet, dalszövegek, mikrofonok, plüsök,, és meg ilyenek vannak leírva. - olvasta az öreg.
- De ezek csak kelékek. - jegyezte meg Tachihara mi után megnézte a noteszt idősebb társa válla felet - Külön össze szedte, hogy mit kell tennie. "Kellékek beszerzése; Yukina kedvenceit megszokni; Otthonról elkéretckedés; Helyszínek előkészítése; Megköszönni Allen-nek, hogy ide hozta a csapatot; Várni míg felébrednek;,,
- Nem aprozták el. - ironizált Ranpo.
- Nem hiszem el! A táskába volt a kastély tervrajza. - ámult Kajii.
- Mad csak ide. - kerültek a papírok Mori kezébe. Egy kisebb át tanulmányozás után egy érdekes mosoly jelent meg a férfi arcán. - Ez az egész egy labirintus. Kisem tudok igazodni rajta.
Mindenkinek leeset az ála. A maffia vezér vidáman közölte velük, hogy számára kriksz-krakszok vannak a papíron.
- Most bisztosan nem szabadulunk innen egy hétnél hamarabb. - sóhajtott Ranpo.
Kouyou megszerezte a tervrajzokat a maffia vezértől és Fukuzawa-val el kezték rendesen átnézni.
- Hát ez remek. - szólalt meg Tachihara - Mit fognak nélkülünk csinálni otthon, ha mi nem vagyunk ott?
- Bisztos mindenki minket keres. - jelentette ki büszkén Elise.
- Azt nem hinném. Végre szabad kezet kaptak, mert nincsenek ott a főnökeik. - magyarázta az iroda fő nyomozója.
- Jut is eszembe, igazgató úr. Mi lesz az e-heti ügyfelekel, ha senki nincs az irodában? - kérdezte Atsushi.
- Mást jobban érdekel. Mi van, ha az ott maradt maffia tugok megtámadják az irodát, mert azt hiszik, hogy mi raboltak el a társaikat? - mondta Yosano.
- Nem kell, ilyen okosnak képzelni a Port maffiát. - csititotta Ranpo a doktornőt - Elméletileg a legveszélyesebb tagok itt vannak, így egy hetet kibír a város nélkülünk.
- Azt se tudjuk biztosan hol vagyunk. - magyarázot Kunikida - Még az is elképzelhető, hogy egy másik dimenzióba vagyunk, akol másképpen telik az idő. A végén az otthon maradottak számára egy évre tüntünk el.
- Azt kétlem. - jelentette ki Kouyou - A tervrajzokra rá van írva a kastély pontos helye. Itt van a kordináták és a cím is.
- Viszont azon kívül, hogy minden lapon egy-egy különböző szint van le rajzolva, mást nem lehet érteni. - mondta Fukuzawa.
- Nahát? A noteszben nem is írnak az estékről. - szólalt me Kenji.
Yosano ismét meg nézte a füzetet. - Tényleg nem ír semmit az estékről.
- Lehetséges lenne hogy nyugodt éjszakánk lesz? - kérdezte bátortalanul Tanizaki egy sóhaj kiséretében.
- Lehetetlen ezek mellet a lányok mellet pihenni. - mondta Mori.
- Vagy legalábbis Yukina mellet. - jegyezte meg Naomi - Jajucsi-san még hagyna bennünket piheni, de mivel, ilyen élénk és merész barétnője van kizárt, hogy nyugodt esténk lehetne.
- Meg eleve Yukina itt a fönök és nem Jajucsi. Pedig mennyivel jobban járnánk vele. - sóhajtott Hirotsu.Mire a bejárati ajtó ki nyílt, mindent vissza raktak a táskába.
YOU ARE READING
Bungou Stray Dogs FanGirl
FanfictionMinden FanGirl eljátszot már a gondolattal, hogy mi lenne ha megszerezné magának a kedvenc karaktereit. Két barátnő nem csak ábrándozot erről, hanem meg is valositotta. Ha már az elrablás meg volt, akkor mi következhet? Társ írom Yukinachann.❤️