- Igen. Összesen 40 darab van. - mondta természetesen Yukina.
Chuuya teljesen ki akadt. Dazai röhögve nézte a ruhákat. - Ezek remekek.
Még páran meg jelentek, hogy körülnézzenek. Közben a ruhák tulajdonosa lefagyva bámult maga elé.
-Tényleg ilyen sok lenne? Nem is emlékeztem, hogy ilyen sokat vettem volna... Na mindegy... Legalább lesz miből válogatni... - mosolygott elvetemült pimaszsággal Yukina.
Atsushi jobb hátsó sarokban nézi a ruhákat, mikor hirtelen meglát valamit és ijedtében hátra esik. Rémülten mutogatott a ruhák mögé. Dazai odament, és megnézte mi a baj. A ruhák rengetegében meg látta az alsó gatyára vetkőztetett megkötözött Fyodor-t.
- Ez a patkány mit keres itt? - Dazai az értelmetlenül hümmögő férfira mutatót.
- Ő? Semmi komolyat nem keres itt. Csak kellet a ruhája, hogy te felvehesd. - magyarázta a fehér hajú lány.
- ÉN?!AZ Ő RUHÁIT?!MÉG AKKIR SEM VENNÉM FELHA ELŐTTE EGY ÉVIG MOSTÁTOK SZENTELT VIZBE!!!- mondta hevesen.
- Ó, már pedig felfogod drágám. Nincs menekvés. Ahogy Chuuya-nak se. - nézett félelmetes mosollyal előbb Dazai-ra majd Chuuya-ra.
- Yukina Franki most talált még néhány ruhát. - jőt be Jajucsi - Mit csináljak velük?
Yukina elgondolkodott. Fyodor-ra nézet, odament hozzá és levette a szájától a ragtapaszt. - Úgy tűnik még is lesz szereped, amig itt vagy. - vigyorgot.
- Segítség! Mentsetek meg!
- Celeb vagyok, ments ki innét! - tette hozzá nevetve Jajucsi.
Yukina ősze csapta a kezeit - Figyelem! Akkor kezdésnek mindenki válaszon egy ruhát és vegye fel. Aki már át öltözőt annak a sminkében és haj ügyileg... - csettintett egyet és pingvinek jelentek meg - ...majd ők segítenek nektek. Ne félhetek tőlük nagyon profik. Ugye Klaus? - pillantót az egyik pingvinre, aki erre tisztelgett neki.
YOU ARE READING
Bungou Stray Dogs FanGirl
FanfictionMinden FanGirl eljátszot már a gondolattal, hogy mi lenne ha megszerezné magának a kedvenc karaktereit. Két barátnő nem csak ábrándozot erről, hanem meg is valositotta. Ha már az elrablás meg volt, akkor mi következhet? Társ írom Yukinachann.❤️