12. Séta

164 18 4
                                    

Dazai-ék néma csendben megreggeliztek és felöltöztek. Ahogy végeztek kopogást hallottak, majd az ajtó belépet Jajucsi.

- Jó reggelt. - köszönt kedves mosollyal - Ahogy látom már végeztetek.

- Pont most. Csak nem kémkedtél? Pedig minden kamerát direkt eltakartam. - viccelődőt a barna hajú.

- Azért jöttem most mert az előbb végeztem a reggelivel és gondoltam megnézem, hogy hogyan álltok. Más részt tudom, hogy egyetlen egy kamerát nem találtatok meg. - az utolsó mondat közben széles vigyor jelent meg az arcán.

- BE VAN KAMERÁZVA A SZOBÁNK!?! - sokkolódott le Chuuya.

- Á dehogy, csak viccelődik. Ugye? - nevetett Dazai, viszont a lány némán vigyorgott tovább - Ugye? - kérdezte komolyan.

- Akkor menjünk. - mondta a fekete hajú és elindult.

-UGYE JAJUCSI!?! - kiabálta a volt maffiás és a lány után futott. A kis vörös meg utána.

A folyosón egy kis ideig némán mentek. Dazai még mindig a válaszát várta, de mert sokáig nem kapót feladta.

- Amúgy hova is megyünk? - kérdezte végül Chuuya.

- Egy emelettel lejjebbi bálterembe, mert csak oda fért el minden.

- Pontosan mi minden? - kérdezte már félve a szocid.

- Ma fényképezés lesz. Különböző ruhákat kell felvennetek és abban lesztek lefényképezve. - magyarázta a lány.

- Milyen ruhákba? - kíváncsiskodót tovább Dazai.

Jajucsi meg állt majd hátra fordult Chuuya-hoz és együtt érzően rátette a jobb kezét. A fiú döbbenten nézet a lány szemébe. - Chuuya jól jegyezd meg én és Yukina nagyon szeretünk, viszont te szívtad meg a legjobban.

A kötszeret majd nem össze eset a röhögésben.

- Ne röhögj te barom. - ordította a maffiás - Te meg... - fordult vissza a lányhoz - ...hogyan érted, hogy meg szívtam?

- Jobb, ha nem tudod. Azonban Dazai-nak sem kellene nevetnie. Mindenkinek van olyan ruha, ami nagyon kínos. - mondta a lány és tovább indult - A többit majd meglátjátok.

Néhány perc alatt meg is érkeztek. Már mindenki más ott volt és Yukina magyarázta a dolgokat.

- A terem egyik végében vannak a lányok ruhái a másikban meg a fiúké. Ezek mellet vannak öltöző bódék. Minden ruha mellé oda van írva, hogy kié. Majd itt középen lesznek a fényképezések. Á Chuu-chan. - a fehér hajú lány észrevette az előbb érkezetteket. Meg ragadta a vörös kezét és húzni kezdte - Neked a szomszéd szobában vannak a ruháid.

- Ezt látnom kell. - mondta Dazai és Jajucsi-val utánuk mentek.

- EZ MEG? - akadt ki Chuuya, ahogy meglátta a kisebb méretű szobát tele ruhákkal - Ez mind az enyém?

- Igen. Összesen 40 darab van.

Bungou Stray Dogs FanGirlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang