- Chuuya kérlek gyere velem. - szólalt meg Jajucsi - Most teljesül a kívánságod. - mosolygott kedvesen. A maffia tag a lányhoz sietet arcán egy széles mosollyal.
- Én is mehetek? - kérdezte Dazai - Érdekel mitől lett enyire boldog a kis Chuuya-chan. - ez alkalommal a kis növésűnek egy szava sem volt az őt lekicsinyező barnához. Csak az álma járt a fejébe, amit már aligvárt, hogy beteljesüljön.
Yukina beleegyezett, hogy velük tartson a volt maffiás is.
- Legyetek jók. - köszöntek el.Hirotsu ismét igyekezet leszedni főnökét a gerendáról. Azomban Ranpo oda ment hozzá, míg Mori-t eresztette le.
- Bisztos jó ötlet leszedni? A végén ismét vissza kerül oda. - kérdezte az irodás.
- Még is a főnököm. - sóhajtott az öreg.
- Ha te akarod. - hagyta ott a nyomozó a maffiást.
- Elegem van ebből a helyből. - mondta nyugodtan Mori, mi után két lábbal a szilárd talajon állt. - Kajii robbancsd ki azt a falat. - parancsolta és a színpad mögötti falra mutatót. A fehér köpenyes eleget tett a főnöke parancsának. Néhány cintrommal lyukat ütöt a falban, ezzel a természetbe nyitva egy instant ajtót.
- Mekkora szerencsénk van. A föld szinten vagyünk. - álmuldozot Kenji.
A maffia vezér már ki akart volna lépni, de Ranpo megállította. A detektív a színpadon talált plüst kutyát és ézt ki hajította. A következő pilanatban egy grif csapot le a kis állatra, majd azzal a lendülettel elragadta. Az elraboltak leesetállal bámultak kifelé.
- Jajucsi-san igazat mondot. - esetkétségbe Atsushi.
- Szerintem a Port maffiások nyugodtan megkisérhetik a szökést. - mondta Ranpo.
- Egy fenéket. Nincs kedvem meghalni. - elenkezet Tachihara.
- Halál? - jelent meg Akutagawa a lyuknál, hogy ki lépjen, azonban Atsushi, Tanizaki, és Higuchi vissza tarrtották - Engedjetek el! Miért is éljek, ha Dazai-san nincs melletem?
- Csak az alkohol beszél belőled. Akutagawa-san nem akar meghalni. - mondta a szőke hajú lány.
- Ez nem old meg semmit. - érvert Atsushi.
- Nyavajás tigris! Ha meg halok, elmúlik ez a fájdalom! - ficánkolt a karok szorításában.
Egyszer csak Gin tarkón vágta szoicidá vált srácot, akki röktön elájult. A lány felkapta a testvérét és egy szék sorra fektette, és a fiú fejejét az ölére fektette.
- Ha senki nem akar megszökni, akkor jobb ha valahogy eltüntetjük a lyukat. Mert ha így marad, Yukina iszonyúan mérges lesz. - tanálcsolta Naomi.
- Igazad van. - szólalt meg Fukuzawa - Kenji tépd le az egyik oldalsó fügönyt. Kunikida és Kyouka menjetek fel a lyuk feleti gerendákra, majd rögzítsétek a Kenji által feldobott fügönyt. - mindenki eleget tett az iroda vezető parancsainak. Végül a fentről le logatott fügöny tökéletesen eltakarta a lyukat.
- Hát, ez tuti nem fogja megtévezteni a vendéglátoinkat. - mondta Mori.
- Ha van jobb ötleted drágám azt szívesen meg hallgatjuk. - Kouyou a férfihez lépet, aki elszontyolodot, amiért itt senki sem tiszteli.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bungou Stray Dogs FanGirl
FanficMinden FanGirl eljátszot már a gondolattal, hogy mi lenne ha megszerezné magának a kedvenc karaktereit. Két barátnő nem csak ábrándozot erről, hanem meg is valositotta. Ha már az elrablás meg volt, akkor mi következhet? Társ írom Yukinachann.❤️