16. Szőke

141 14 4
                                    


Yukina elment, hogy visszahozza Gin-éket. Hamar vissza is tértek.

- Gin és Tachihara mára végeztetek. Aku-chan jó hír le veheted a szobalány ruhát, és fel veheted ezt. - a fehér hajú lány egy új ruhát adót a fiúnak. A maffiás megnézte, majd döbbenten nézet a vigyorgó lányra. Nagyot sóhajtott és el ment öltözni.

Atsushi fekete kutya füleket és farkat viselt. Kezein meg tappancsos kesztyű volt. Oda ment Jajucsi-hoz. - Felvettem a ruhámat. Most mit csináljak?

- Jaj, Atsushi. Rohadt aranyosan nézel ki. - csillogót a lány szemei.

- Köszönöm. Azt hiszem. - mondta zavartan a fiú.

- Várj egy kicsit hamarosan kész lesz a társad is.

- Milyen társam? - csodálkozót Atsushi.

Jajucsi el mosolyodót, de ez más volt, mint amilyen szokót lenni. A tigris döbbenten nézet rá.

- Majd meg látod. - válaszolta végül.

- Ez úgy hangzót mintha Yukina-san mondta volna.

- Tény? - gondolkodót el a fekete hajú - Ez esetben nem csoda. - és tovább mosolygót.

Pár perc múlva Akutagawa jelent meg. A maffiáson fehér macska fülek díszelegtek, és hozzá illő farka is volt.

Jajucsi oda szaladt Akutagawához. - El sem hiszem mennyire jól áll neked.

- Yukina mi ütőt a barátnődbe? - kérdezte Dazai a fehér hajútól.

- Azért van ennyire fel pörögve, mert ez az ő ötlete volt. Te és Chuu-chan sipelése mellet Atsushi-t és Akutagawa-t is sipeli.

Jajucsi nagy lelkesedéssel állította be a képhez a két fiút, majd le is fényképezte.

Idő közben Yukina újra összegyűjtötte Dazai-t és Chuuya-t. Ez alkalommal nem csak a kisebbik ellenkezett foggal és körömmel, hogy mások szeme elé kerüljön. Mire a két fiú középre keveredett tele voltak sérülésekkel, amiket miatt szereztek. A pingvinek sminkkel igyekeztek elrejteni a sérüléseket.

Mind e közben szinte mindenki a földön feküdt a röhögéstől. Hiszen Chuuya Barbie-nak, Dazai Ken-nek volt öltöztetve. Még szőke parókájuk is volt.

Jajucsi egy ideig nem tudót fényképezni mert ő is röhögőt. Fél óráig tartót mire sikerült megcsinálni a képeket. Dazai és Chuuya szó szerint letépték magukról a ruhákat miután végeztek.

A nap folyamán sok ehhez hasonló dolog történt. Estére mindenki fáradt volt és be volt rekedve, kivéve Yukina. A lány még a vacsora közben is lelkesen emlékezet vissza a napra.

- Amúgy, ha az öltözködésben ennyire elfáradtatok, akkor mi lesz holnap este? - gondolkodót hangosan a kastély tulajdonosa.

- Miért mi lesz holnap? - kérdezte félve Higitsi.

- Egy kis versenyzés. - vigyorgót a lány.

Vacsora után mindenki szó szerint bele eset az ágyába és rögtön elaludtak. Mert csak Kenji volt egyedül így Fyodort egy szobába rágták vele. 

Bungou Stray Dogs FanGirlWhere stories live. Discover now