9. Az este

198 19 0
                                    

- EZ MEG MI A RÁK!?! - hangzot Chuuya hangja, amint körül nézet abba a szobában, ahova Yukina őt és a volt maffiást be tuszkolta.
- A szobátok, drága Chu-chan. - mondta hatalmas vigyorral a fehér hajú lány az ajtóban állva - Ha pedig az ágyracélzol, az egy francia ágy.
- Komojan azt szeretnéd, hogy egy ágyban aludjunk? - kérdezte Dazai.
- Nem, előbb ölöm meg ezt a idiótát mint sem egy ágy ba aludjak vele. - elenkezet a kis maffiás.
- Nem járnál jól, ha megölnéd. - jalentette ki Yukina - Ja, és a szobát sem hathatjátok el. A falakat, az ajtót, és az ablakokat, olyan anyagból készült, ami semlegesítik az áldot képeségeket.
Dazai odament az egyik falhoz és megkopogtatta. - Ti mindenre gondoltotatok.
- Ami a kastéllyal kapcsolatos azok az én müvem. - vigyorgott a lány - Most előszőr dolgoztam együt Jajucsi-val. Voltaképpen ő adta az ötletet, hogy raboljunk el mindanyiorokat. Mondjuk előbb-utóbb bisztos megtetem volna egy magam is, de akkor csak tiketötöket hoztam volna ide. Viszont nagyon sok jó tanácsot és ötletet adót.
- Miket köszönhetünk Jajucsi-nak? - kiváncsiskodot Chuuya.
- Mi az Chu-chan? Hogy hogy ennyire érdekel ez az egész? - vicelödöt Dazai.
- Fogd be te barom! És ne merj még egyszer így hívni! - kiáltotta a sértet.
- De Yukina-chan miért hívhat így? - duzogot a barna hajú.
- Ne veszekedjetek. Inkább pihenjetek. - ezzel Yukina hátat fordított, de mi előt végleg becsukta volna az ajtót - Ja, el ne felejtsem. Az ajtotokon 123 db. külömböző zár van, így reggelig nem jöhetek ki. - ezzel el ment.
- Most mit csináljunk? - kérdezte Dazai, míg kipróbálta az ágyat.
- Te azt csinálsz, amit akarsz. Én megyek és lezuhanyzok. Utána meg alszok.
Chuuya magára zárta a fürdő szoba ajtaját és elkezdet fürdeni. Társa e közben alaposan átnézte a szobájukat. Még a kifelé vezető utakon gondolkodot, de semire sem jutot, így az ágyra dőlt.
Chuuya a fürdőbe lépve nagyot csodálkozot, mert életében nem látot ekkora fürdőszobát. Az ő kis fürdőjének keresztelt lyuk képest ez egy császári helynek minősült. Egy hatalmas kád, melete egy kicsivel kisebb zuhanyzó hejezkedet el. A wc egy paraván választotta el a fürdő többi részétől. Először belépve nem oltotta fel a villanyt, de így is látott, mert a hatalmas ablakon gyönyörűen világított be a telihold. Egy idejig a holdat bámulta kizárva ezt az értelmetlen napot a fejéből. Viszont valami értelmetlen módon vissza húzta a valóságba. Egy sohajjal fel oltotta a lámpát. Hamar akart végezni.
Úgy fél óra múlva jöt ki a fürdöből a vörös, majd Dazai követte. A barna úgy döntőt, hogy fürdik. Enget egy nagy kád jó meleg vizet és beleült. A víz olyan jól eset neki, hogy jó kedve lett, és énekelni kezdet.

🎶🎶🎶🎶🎶
Ukiyo wo arukeba machi wa nugi suteta
Kinou to chigau kao shiteru
Sore nara doushite konna mono dake ga
Kawaranu mama iki wo suru na darou?

Kurikaeshi te o nobasedo mata
Suri nukeru negai oi kakete
🎶🎶🎶🎶🎶
(Dazai character song)

Egy egész óráig volt a kádban, ez idő alat a víz lassan piros árnyalatott vet fel, Dazai sérüléseiből áramló kis menyiségü vér miatt. Miután kiszállt a vízből át nézte a helységet és talált egy nagy adag kötszert.
- Ezek a lányok mindenre gondoltak. - mosolygot a srác.

Míg társa fürdöt addig Chuuya felvet egy kényelmes ruhát amiben jól tud aludni. Mi után fel öltözőt kipróbálta az ágyat és belefeküt. Chuuya néhány másodperc alat megálapitotta, hogy ez a világ legkényelmesebb ágya. Vagy legalább is a sajátjánál 1000-szer jobb. Az arcát a két párna közül az egyikbe nyomta. A maffiást annyira elkábította a puha ágy, hogy észresem vette, társa már végzet a fürdéssel és felöltözött. Mert Chuuya nem mozdult mikor Dazai kijőtt a fürdőből, így a ködszeres azt hitte, hogy a másik már elaludt. A barna fel vet egy kék színű pizsamát. Miután mindennel végzet lefeküdt a vörös mellé.
Chuuya szemei fel patantak ahogy meg érezte, hogy mozogást érzet az ágyon.
- Ködszeres barom, mégis mit képzelsz? Mit csinálsz? - mondta fel háborodva az idősebb, miután fel ült.
- Minek tűnik? Lefeküdtem aludni, úgy ahogy te is. - sóhajtott Dazai.
- HÁT ITT BIZTOS, HOGY NEM!!! - ezzel egy erős rúgással eltávolította volt társát az ágyról.
A barna hajú először az oldalát kezdte fájlalni, ahol Chuuya megrúgta. Majd azt arészét, ami először találkozott a padlóval. Később mi után ki nyavajogta magát, a földön ülve a másikhoz fordult.
- Most az egyszer ne akadj fel mindenen, ami velem kapcsolatos. Ínkább aludjunk. Ki fárasztott ez a nap, és ki tudja mi lesz holnap. Én csak aludni akarok.
Dazai kis beszédje meggyőzte Chuuya-t, hogy fogadja el ezt az idéglenes helyzetet. Végül egymás mellet aludtak el.

Egy órával később Chuuya arra ébredt fel, hogy alvó társa ölelgeti őt. Egy újabb erős rúgással eltüntette az ágyról Dazai-t. Ő meg a legmesszebbi sarokba ült le. Háttal mindennek. Kijelentette, hogy bármi is történjék ő abban a sarokban fog aludni. A ködszeres sóhajtott és meg akarta a tarkoját. Azon gondolkodot mit csináljon. Chuuya annyira fáradt volt, hogy hamar kidőlt, úgyhogy egy atombombára sem kelne fel. Dazai úgy föntöt, vissza rakja az ágyba az alvót. Odament hozá, majd karjaiba vette és az ágyukba rakta. A barna hajú úgy feküdt le, hogy minnél messzebb legyen az ágyon a kisebbtől. Most az egyszer nem akarta megzarni a másik szép álmait.

Bungou Stray Dogs FanGirlWhere stories live. Discover now