1.část

5.3K 231 2
                                    

Dneska máme jít se školou na výlet. Spíš na koupaliště. Do tašky jsem si zabalila ručník a plavky si hodila na sebe. Mám černé s bílými puntíky. Zabalila jsem si ještě pár maličkostí, hlavně mobil a hodila na sebe žluté šaty. Seběhla jsem schody dolů a tam jsem si vzala žabky. Do tašky jsem hodila svačinu a šla ven. Stáhla jsem si vlasy do drdolu a šla pěšky do školy. Normálně jezdím autem, ale dneska bylo hezky a já se chtěla projít. Došla jsem ke škole, kde bylo plno lidí z naší třídy. Kluci se asi na to těší pomyslela jsem si. Objala jsem se s kamarádkami- s Miou, Viki a Lis. Pozdravili mě i kluci a prohlédli od hlavy k patě. Usmála jsem se a za chvíli jsme tam byli všichni i učitel. Nasedli jsme do autobusu a já si sedla s Lis. Za nás si sedli kluci a před nás Mia s Viki.

"Hele Sky jaký máš plavky? " zeptal se jeden z kluků vzadu.

"Uvidíš" řekla jsem. Pak začali po mě hulákat, jako ukaž nám je nebo ukaž jenom vršek a podobně. Ignorovala jsem to a Lis mi nabídla jedno sluchátko. Koukala jsem z okna, než zastavil autobus. Všichni vyběhli na louku zabrat dobrý místo a já s Lis jsme si přímo uprostřed roztáhli ručníky. Kluci byli těsně za námi a pozorovali nás. Otočila jsem se k nim zády a sundala si šaty. Bohužel jsem se musela otočit a sklidila jsem potlesk. Lehla jsem si a opalovala se. Než jsem ucítila něčí ruce pod mým tělem. Otevřela jsem oči a v rukách mě držel Kyle, jeden z nejhezčích kluků ve škole a běžel se mnou do vody. Pouze jsem ječela a kopala ale stejně mě do vody hodil a skočil za mnou. Pak k nám skákalo víc lidí a po chvilce připlavala ke mě i Lis.

V dálce byla obrovská skála, chtěla jsem se tam jít podívat, Ale nechtěla jsem tam jít sama. Holky se koupali a nikdo se na mě nepodíval. Hodila jsem na sebe šaty a věci naskládala do tašky. Pomalu jsem se odebrala od hloučku a šla ke skále. Přitahovala mě a já si všimla, že tam jsou vyryté stromy, kytky a další věci. Vstoupila jsem dovnitř a oslnila mě záře. Nevím co to bylo. Bylo to čiré jako křišťál, ale duhové. Za mnou se spustil vodopád, lekla jsem se, ale zase jsem byla ráda, ze mě to schovává. Vzala jsem si jeden kousek zvláštního křišťálu a šla dál. Teď tu byl modrý, pak fialový, červený a zelený. Od každého jsem si vzala kousek a šla dál. Za skálou byl les. Nikdy jsem ho neviděla, ale přesto jsem tam chtěla jít. Bylo tam zrcadlo nebo něco takového, ale dalo se tím projít. Stála jsem v lese plných zvířat a zpěvavých ptáčků.
Za mnou praskla větvička. Ze skály z jiného směru, než jsem přišla já, se na mě vyřítilo pár chlapů. Bez ničeho, jenom v hnědo-zelené uniformě. Otočila jsem se a rozběhla někam dál do lesa. Sledovala jsem chlapy, kteří běželi za mnou. Podívala jsem se po okolí kam bych mohla běžet. Měla jsem rychlejší pohyby než jsem čekala a....o můj bože.. Běžela jsem šíleně rychle, rychleji než normální člověk. Začala jsem si všímat detailů. Měla jsem lepší sluch. Slyšela jsem jak v dáli pavouk plete pavučinu, mávání křídel kolibříka a mrkaní oči sovy. Taky líp vidím, všechno ostřeji.
Byli blízko u mě. Natáhla jsem ruku a větev stromu mě vyhoupla nahoru.

BytostiKde žijí příběhy. Začni objevovat