7.část

1.4K 128 0
                                    

Stáli jsme proti sobě. V dračím sále a přede mnou stále ležely kameny.

Proč? - ptala jsem se znovu. 

Tyhle kameny hledá Stín už dlouho. - netušila jsem o čem to mluví. 

Proč? Jsou to jenom křišťály. - velmi pěkné křišťály. 

Nejsou to křišťály. Sleduj. - naklonila hlavu na stranu a z pusy vyfoukla zvláštní mlhu, která zahalila křišťály. Mlha po chvíli zmizela a já koukla na kameny. Všechny ostré hrany byli zakulacené a byli větší než předtím.

Co si s tím udělala ?- klekla jsem si k tomu. 

Dračí srdce. - vzala jsem si jedno do dlaní. 

Cože? - prohlížela jsem si to. 

Máme je uschované ve skále, nikdo je neměl vidět.Když ho vlastníš, dává ti velkou moc a sílu. Může tím vzniknou síla mocných.  

Co mám teda s tím dělat? - uklízela jsem to zpátky do tašky. 

Schovej je a dávej si velký pozor. - hodila jsem si tašku přes rameno a otočila se na patě. 

A příště mi vem někdo k jídlu. - při její poznámce jsem se usmála. 

Dobrou. - zavřely se za mnou dveře. 

Dobrou noc maličká.

Ráno mě probudil paprsek slunce, protože jsem nezatáhla závěsy. Vstala jsem a šla se osprchovat.  Opláchla jsem si je a ze skříně vytáhla bílou kombinézu. Vlasy jsem si vysušila kouzlem. Páni,že mě to nenapadlo dřív. - řekla jsem si. Koukla jsem na dračí srdce, které bylo schované ve skříni. Schovala jsem je hluboko do skříně, kde je nikdo nenajde. Doufám.Někdo zaklepal.

"Dále," do místnosti vstoupil Kyle.

"Dobré ráno," řekl a přišel ke mě.

"Dobré,děje se něco? " 

"Ne,vlastně jo. Nevím" přišel ke mě blíž a políbil mě. Přitáhl si mě blíž a mě to nevadilo. Pak se odtáhl.

"Líbíš se mi Sky," řekl a když si uvědomil, co udělal, rychle odešel. Chvilku jsem tam zase jen tak stála. Zatřásla jsem hlavou a pak vyběhla k Shire. Otevřely se velké dřevěné dveře, ale v místnosti nikdo nebyl.

Shiro!! Shiro!! - volala jsem ji a vyběhla ven. Ale nikde nikdo nebyl. 

BytostiKde žijí příběhy. Začni objevovat