Sejeong:huh? Suka hati aku lah. Heyy yeoja pabo knapa kau ada kat sini hah? *smbil menatap hayoung dengan sinis*
Chorong:apa hak kau nak halau dia?
Sejeong:berapa kali aku nak cakap? Aku yeoja chin....
Belum sempat sejeong nk teruskan ayatnya momo telah memotong.
Momo:eyhh yeoja pabo! Kau ni memang tak tahu malu! Oh mungkin eomma dan appa kau tak ajar kau adab? Amboi kau datang suka-suki kau je pastu buat kecoh kat sini. Kau sedar tak? Sehun tu tak cintakan kau lagi? Sehun cintakan hayoung seorang sahaja.. Tak kan kau tak sedar semua ni?kau tahu tak? Sekarang kau shok sendiri? Huh.. Kau tak boleh terima takdir ke yg sehun dan kau sudah tak ada jodoh? Muka je cantik tapi hati tu kotor!
Semua memandang momo ,ex sehun.. Mereka terkejut dengan kata ii momo yg keluar dari mulutnya tdi..
Sejeong juga memandang ke arah momo.
Sejeong tersenyum sinis
Ssjeong:wow apa kau bahasa aku? Ehh sedap mulut kau kata aku macam tu?
Chorong:ya,apa yg momo cakap betul! Kau datang sini bukan nk melawat sehun tapi kau nak buat kecoh kat sini.. Hey yeoja gila! Kau sedar diri kau sikit kau tu hanya shok sendiri dengan sehun.. Sehun tak cintakan kau pon !
Sejeong:ada aku kesah apa yg kau ckp?owh.. Btw your namchin so handsome..
*smbil menunjuk ke arah daniel*Momo:owh.. Apa? So kau nak rampas dia lah? Eyh jgn harap lah yeoja mentel!
Sejeong:why not? Aku boleh dapatkan sesiapa sahaja yang aku suka.. *smbil pandang daniel dengan tatapan menggoda.*
Plakk..
Momo terus menampar sejeong.
Sejeong memegang pipinya yg baru lepas kene tampar tadi dan senyum sinis.
Sejeong:huh. Berani kau tampar aku?
Plakk..
Sekarang giliran sejeong pula yg menampar momo. Momo mengaduh sakit,smpai di hujung bibirnya berdarah.
Daniel:woi yeoja gila! Kau sedar tak,ini yeochin aku? Woi yeoja murahan! Klau ikutkan aku nak je kau ni gi mampos lah. *melihat luka momo di hujung bibir.* dan kau tengok! Smpai berdarah kau lempang dia? Kau ni memang nk kene-
Baru sahaja daniel ingin melempang sejeong baehyun sudah menghalang.
Daniel:nasib baekhyun halang aku klau tak! Kau akan jadi mayat aku buat!
Sejeong:eh awak.. Jangan lah garang sangat. Nnt saya makin jatuh cinta.
Momo:tak sedar diri!
Hayoung hanya memandang sehun dan dia tidak menghiraukan apa yg dikatakan oleh sejeong..lebih baik dia tidak mendengarkan kata ii yeoja gila tu dari membuatkan hatinya sakit..
Lalu sejeong mendekati hayoung dan tonyol kepala hayoung.. Semua terkejut dengan apa yg sejeong buat kepada hayoung..
Plakk
Naeun yg berada paling dekat dengan hayoung dan sejeong menampar pipi sejeong..
Sejeong memegang pipinya..
Naeun:apa hak kau untuk mentonyol kepala hayoung?
Sejeong:huh.. Berani kau tampar aku?
Lalu sejeong melihat ke arah hayoung semula dan memegang lengan hayoung dengan kasar membuatkan hayoung bangun. Dan hayoung menepis.
Sejeong:kau! Kau.. Eihh.. Aku dah lama bersabar dengan kau! Kau membuatkan semua hidup aku musnah! Kau membuatkan sehun dah tak sayang dan cintakan aku lagi! Kau memang yeoja pabo!
YOU ARE READING
Please don't go...
Fanfictionseorang yeoja baru memasuki university di seoul dan yeoja itu bernama hirai momo...dia berasal dari japun...momo bersama keluarga berpindah ke korea kerana appa momo ada projek kerja di korea.... momo perlu duduk di sebelah namja yg sangat handsome...