Keesokkan harinya
Jam telah manandakan pukul 6:00 pagi dan momo terus bangun dari tidurnya dan membersih kan dirinya
Mama:haa momo dah siap jom sarapan sama ii
Momo:nae mama, emm mama harini momo naik kereta tau kunci kereta kt mana mama?
Mama:oh kunci kereta kamu ada dekat bawah laci tu
Momo:nae
Mama:baik ii bwk kereta tu
Momo:nae mama jgn risau mcm x biasa pulak...
Mama:mestilah mama risaukan ank mama ni
Momo:hrmm klau camtu momo gi dulu ye mama nnt lmbat pulak
Mama:hrmm dae
Momo:annyeong mama
Skip
Daniel:ish mna momo ni.. (Smbil mihat jam tangannya)
Tetiba ada kereta mini cooper yg berwana merah dtg mendekati daniel..
Momo buka pintu keretanya dengan bergaya...Daniel:eh dia ni dh lah dtg lambat pastu boleh pulak dia bergaya kt depan saya...
Momo:biarlah siapa suruh awk tunggu saya...
Daniel:awk lah...
Momo:dah lah jom masuk nnt lmbat..
Daniel:nae...
Tetiba seorang namja pergi ke arah daniel dan momo...
??:hai sayang...
Momo:sayang? Kau nk apa lagi ten? Kita dh x ada pape lagi kan... X akan kau x faham lgi.
Ten:tpi saya x rasa kita x ada hubungan lagi..
Daniel:eh dia ni orang dh kata x ada apa ii hubungan jgn lah ganggu org tu...😒
Ten:kau siapa haa? Kenapa tetiba nk menyampuk?kau bukan ada kene mengena ngan aq dan momo...
Momo:siapa kata x ada?
Ten:huh saya tahu lah sayang... Saya tahu awk x ada apa ii hubungan pun ngan DIA ni... (Pandang daniel dengan mata yg tajam)
Momo:huh itu kau sorang je yg rasa... Tpi klau kau nk tahu daniel ni namjachingu aq...
Terkejut beruk ten dan daniel mata pun membulat..
Daniel:bwo? Apa? Betul ke apa yg aq dengar ni? (Dalam hati)
Ten:huh sayang tipu kan?
Momo:buat apa aq nk tipu?
Ten:huh saya tahu lah sayang tipu...
Momo:huh klau kau x percaya aq akan buktikan...
Momo terus tarik daniel di dalam pelukan...daniel membalas pelukan momo sambil senyum... ten pula membulat matanya.. Lama juga mereka berpelukan sampai semua org yg berada di kolej itu menyaksikan drama romantik itu... Tetapi yeoja ii di kolej itu sangat lah marah dan ada perasaan cemburu kepada momo...
YOU ARE READING
Please don't go...
Фанфикseorang yeoja baru memasuki university di seoul dan yeoja itu bernama hirai momo...dia berasal dari japun...momo bersama keluarga berpindah ke korea kerana appa momo ada projek kerja di korea.... momo perlu duduk di sebelah namja yg sangat handsome...