Sekarang masa untuk student ii di university seoul berehat.
Daniel dari tadi hanya mendengar earphonenya sambil memejam matanya, sampai tak sedar sekarang sudah masa untuk rehat. Momo yg melihat dia ingin memberi tahu daniel yg sekarang masa untuk rehat.
Momo:ermm o-oppa... Sekarang dh rehat. *smbil menggerakan lengan daniel.*
Daniel yg berasa ada org menggerakan tubuhnya terus membuka matanya. Matanya mula berkeliaran dengan tatapan terkejut kerana dia melihat dlm kelas hanya tinggal dia,momo dan hayoung.
Setelah dia tahu di dlm kelas itu hanya tinggal dia,momo dan hayoung automatik dia terbangun dan mengangkat beg galas yg berwarna hitam miliknya dan keluar dari kelas dgn tatapan dingin.
Momo terkejut sbb daniel begitu dingin dengannya. Hayoung yg melihat riak wajah momo sedih turut sedih.
Hayoung:momo gwenchana?
Momo:*mengangguk* jom pergi cafe. *senyum paksa*
Hayoung:nae.
Mereka berdua mengambil beg galas mereka dan keluar dari kelas itu.
Author p.ov
Sementara itu, daniel pergi ke lokernya untuk mengambil roti yg dibelinya pagi tadi sebelum mengambil momo. Setelah itu dia mengunci lokernya dan dia terus pergi ke rooftop.
End p.o.v
Hamo p.o.v
Di dalam perjalanan mahu pergi ke cafe hayoung melihat riak wajah momo tidak seperti biasa, selalunya dia adalah seorang yg ceria,berkongsi cerita,bermanja dan beraegyo tapi sekarang dia menjadi org tidak terlalu banyak ckp dan hanya termenung. Hayoung tahu perasaan momo, dia selalu bagi kata ii semangat untuk momo,dia tahu momo kuat.
Hayoung:momo? Jgnlah terus jadi mcm ni. Mana momo yg dulu heh?
Momo:eoh? Apa? Aq ok je lah. Aq sama je.
Hayoung:sama kau kata? Ni kau kata sama? Momo? Kau ni aku tahu sgtlah kau. Momo aku rasa kau pergilah pujuk daniel.
Momo:aku dh cuba pujuk dia tapi dia tetap dingin.
Hayoung:kau cuba lagi. Jgn putus asa.
Momo:araseo.
Hayoung:okey now kau beli roti atau kimbap ke apa ke then kau cari daniel. Kau tahu tak daniel selalu lepak kt mana?
Momo:*fikir* haa aku rasa aq tahu.
Hayoung:bagus.kajja.
***
Di rooftop.Daniel berdiri di balkoni dan mengambil angin yg sepoi ii bahasa itu sambil menutup matanya tangannya di masuk ke dalam poket seluarnya. Sedang dia menikmati pemandangan tu dia ada merasakan satu lingkaran tangan berada di pinggangnya,dia terus terkejut.
??:oppa mianhae.
Daniel:momo?
Author p.o.v
Selepas momo membeli makanannya dia memutuskn untuk pergi ke rooftop.
Setelh sampai di rooftop ada seorang namja yg sedang makan angin di situ sambil memejamkan matanya. Dan sangkaan dia betul namja tu adalah kang daniel a.k.a namjachingu nya. Momo terus tersenyum dan mendekati sosok namja itu dan memeluk daniel dari belakang.
End p.o.v
Daniel:momo?
Momo: mianhae oppa.. Changi janji changi takkan buat lagi.
YOU ARE READING
Please don't go...
Фанфикseorang yeoja baru memasuki university di seoul dan yeoja itu bernama hirai momo...dia berasal dari japun...momo bersama keluarga berpindah ke korea kerana appa momo ada projek kerja di korea.... momo perlu duduk di sebelah namja yg sangat handsome...