ananasElizabeth ty jsi mé sluníčko každý den. Doufám že se ti tento příběh bude líbit.
Jmenuji se Kioshi je mi 16 a jsem omega je to vážně mor když máte jednou měsíčně heat ale alfy to take nemaj jednoduché no určitě to mají snazší než my...jim stačí si aspoň tři hodiny honit. My to máme týden. Když u nás ve smečce dostane to své jsou zavření do jedné místnosti. V jedné noře jsou zavřené alfy a v druhé omegy. Naše smečka vyniká ve stavitelství.
Já jsem tichý, miluji noční oblohu. Otec mi furt říká, že jednou si najdu Alfu a budu ji stát po boku a vládnou smečce. Zlý sen teda aspoň pro mě. A vůbec asi se nezamiluji. Brzo se budeme stěhovat a já nevím jestli se mi někam chce. Když jsme proměněný na lidi máme uši a vlčí ocas. Oblečení se nám neroztrhá ale někam zmizí do dnes si to nikdo neumí vysvětlit, když se proměníme zpátky na lidi máme zase své oblečení. Měřím 165 cm.Vzhled: světle hnědé oči a vlasy. Hubený a sportovní postava.
Mé jméno je Roka. Je mi 17 a jsem alfa. Jsem zasnoubený s omegou kterou jsem nikdy neviděl má to prý spojit naše dvě smečky. Ta smečka... jsou prý naši sousedi ale já se chci zamilovat a ne se oženit domluvou.
Měřím 170 a hodně cvičím. Přece jen jsem alfa. Abych tajknějak vysvětlil proč se toto děje. Kdysi byli předkové a na těch dělali pokusy a stalo se z nich to co jsme teď a postupem času se vytvořili smečky a tak dále ale pořád máme nějaké vlastnosti lidí.
Mám ještě bratra ale ten zmizel hodně dávno. Já si ho moc nepamatuju. Je asi o dva roky starší.Vzhled: červeno hnědé vlasy. Čokoládové oči.
( Viz obrázek: Ten hoře je Kioshi a ten dole Roka.)