Postupně jsem se dopracoval k jeho plochému bříšku, na kterém jsem taky zanechal pár znamínek. Kioshy se pode mnou svíjel slastí a sem tam se prohl v zádech proti mě. Políbil jsem jeho podbřišek. Vsunul jsem do něj dva prsty abych zjistil jestli je dost připravený a uvolněný.
Jeho dlouhé vrsty se ve mě rychle hýbali a postupně už jsem cítil čtyři. Prsty vytáhl a pořádně mi roztáhl nohy od sebe a vklínil se mezi ně. Otíral se o mě, mírně jsem přirazil zadečkem proti němu a omotal nohy kolem jeho pasu. Přitáhl jsem si ho blíž a čekal kdy mě konečně zbaví té bolesti a dopřeje mi aspoň trocha slasti. Jediné na co jsem dokázal myslet bylo to jak do mě bude přirážet hluboko na moje slastné místečko... až tak moc zoufalí jsem byl. Konečně se rozhodl mě uspokojit. Pomalu do mě zasouval a já se zmohl jen na to mu sténat do jeho ouška. Prohýbal jsem se v zádech a přitahoval jsem si ho blíže nohama.
Mírně mě s těma nohama štval a tak jsem je přehodil přes ramena a díky tomu jsem se do něj dostal dostatečně hluboko na to, aby jsem se otřel o jeho prostatu. Opatrně a něžně jsem se začal pohybovat. Hned mi začal pozitivně odpovídat v podobě jeho krásných vzdechů a stenu. Rychle jsem si ho přetočil na bříško a zvedl mu zadeček. Začal jsem zrychlovat a on se jen svíjel rozkoší. Cítil jsem jak se stahuje a jak se oba blížíme ke konci.
V jednu chvíli jsem se celí napnul a hned se zase celí uvolnil. Stáhl jsem se kolem něj tak že se nemohl skoro ve mě hnou a pak jsem ucítil jeho teplé sperma jak se rozlévá v mém zadečku. Trochu jsem nad tím pocitem zasténal. Možná se to povede a budeme mít malé dítko které tady bude probíhat kolem nás. Mírně mě zahřálo u srdíčka. Roka opustil mé tělo.
,, Dáš si něco štěňátko " usmál se na mě. Políbil mě na rty.
,, Nemám hlad. " zívl jsem si. Přitáhl si mě do obětí, políbil mě do vlasů a popřál mi dobrou noc. Zavřel jsem očička a hned usl.Pohladil jsem ho po ouškách. Vypadal spokojeně. Pořádně jsem ho k sobě přitiskl aby mu nebyla v noci zimička. Dokonce se ke mě tiskl sám od sebe. Přikryl jsem nás dekou a pořádně se uvelebil a též jsem usl.
Ráno jsem se probudil v jeho obětí. Hladil mě mezi ouškama.
,, Dobré ráno štěňátko. " Políbil mě na hlavu mezi ouška. Též jsem mu popřál dobré ráno.
,, Copak by si moje omega přála k snídani " zasmál se. Trochu jsem zčervenal.
,, Já si něco vezmu. " odpověděl jsem mu a už chtěl vstát, ale on mě zastavil.
,, Počkej tady já ti něco dobrého donesu. " Pohladil mě po tváři.Šel jsem mu pro nějaké ovoce a trocha pití ale nikdo nikde nebyl. Ani jídlo nikde nebylo. Rozeběhl jsem se do lesa, že něco ulovím.
Čekal jsem dlouho. Pořád se nevracel. Dokonce jsem se začal o něj bát. Opatrně jsem se zvedl a vydal se ven. No...dostal jsem šok. Roka se tam válel ve vlastní krvi. Rychle jsem k němu přiběhl a rychle ho začal ošetřovat. Donesl jsem ho do jeskyně. Celou dobu jsem obstarával chladivé obklady a nosil jídlo, kdyby se probudil tak aby měl co papat. Celou dobu jsem cítil jako by mě někdo sledoval. Bylo to dost nepříjemné. Rány se hojily ale on se pořád neprobouzel. Když uběhly dva týdny začal jsem se mírně bát jelikož se zase blížil den heatu. Bal jsem se že se neprobudí včas a já budu celí týden trpět. Je sice sobecké myslet v tuto chvíli na sebe, ale taky se o něj začínám bát. Sice nejsem rád že mě s ním svázali, ale zase teď je to má alfa kterou potřebuju. Sundal jsem mu mokrý hadřík z čela a vymáchal ho ve studené vodě. Znovu jsem mu ho položil na čelo. Jeho čelo bylo úplně vařící, že kdybych chtěl tak si na něm můžu opéct maso. Nejspíše má horečku....zase.
_________
Takže jsem tu zas a tato katastrofa je tu se mnou.Chtěla bych poděkovat za přečtení a hvězdičky jelikož jste šílení. 😅
Nikkykelly