Seděl jsem u ohniště a sledoval praskající dřevo. Bavilo mě to pozorovat. Když brambory byli už hotové, s chutí jsem se pustil do jídla. Celou dobu jsem přemýšlel co se asi momentálně děje v naší smečce. Zajímalo by mě jestli si našel někoho jiného nebo jestli hledá pořád mě. Nakonec jsem oheň uhasil a vydal se spát. Hned po ránu jsem se pořádně protáhl a šel si najít něco k jídlu. Proměnil jsem se na vlka a číhal na nějakou zvěř..... která mi stejně utekla. Nakonec jsem skončil s rajčetem a jablkem k obědu. Hold nejsem dobrý lovec. Celí den jsem se snažil nějak dát dohromady zbytek území jelikož za ten čas co jsme tu nebyli se to tu celkem zničilo. Dokonce jsem vyhrabal kastrol ze zahrádky. Nikdo neví jak se tam dostal. Nakonec jsem skončil rozvalenej v řece a koukal do nebe. Ledová voda mi ochlazovala tělo v tomto parném dnu takže bych byl schopný v tý vodě zůstat až do večera a upřímně kdo taky ne, že ano. Po mém " vydatném " obědu jsem se znovu vydal běhat, jelikož jak už jsem říkal má kondička je na dvě věci. Proměnil jsem se na vlka a už se řítil do lesa. Bohužel mě do čeníšku praštila mě velmi známá vůně. Ještě dřív než jsem se stihl skovat tak pro mnou smůlu mě zahlédl. Rychle jsem se otočil a běžel pryč.
Našel jsem ho!!! Já jsem tak šťastný. Jako omámený jsem běžel rychle za ním aby mi už nemohl utéct. Už nechci aby se mi stratil. Doběhl jsem na nějaké území kde jeho vůně byla úplně všude. Jde cítit že se tu usídlil. Šel jsem po pachu kde to bylo nejsilnější. Našel jsem ho v jeskyni. Zrychleně dýchal a byl celí červený. Vůbec jsem nechápal co se děje. Opatrně jsem se ho dotkl, ale on vůbec nevnímal. Byl strašně horký. Nejspíše dostal nějakou nemoc jelikož kdyby dostal heat tak by se ke mě už lísal. Vzal jsem ho opatrně do náruče a nesl směr naše doupě. Trvalo mi to sice dlouho, protože se místy hodně kroutil, takže jsem ho musel uklidňovat. Když mě všichni viděli, tak hned přiběhli k nám a vyptávali se mě se stalo.... Jo, ale to kdybych věděl co se mu stalo. Hned jsem šel za otcem kvůli jeho... nejspíše nemoci. Strašně jsem se o něj bál. Co když to nepřežije. Nemoci jsou hodně nebezpečné. Co když to nezvládne a zemře?? Hned mě od něj vyhodili i přes mé protesty. Bohužel pro mě jsem se tam, už nedostal.
Bylo mi strašně horko. Vše bylo hodně rozmazané. I když jsem z poloviny vnímal nedokázal jsem vydat ani slovo. I když mě odnášel tak jsem nic nezmohl. Mé tělo mě nechtělo poslouchat a přišel jsem si, že vážím tunu. Celí svět se točil a to už jsem nevnímal nic.
Seděl jsem před jeskyní ve které ležel. Čekal jsem tam dva dny pak mě odtáhli do pokoje a hlídali mě. Nemohl jsem nikam. Jídlo jsem nejedl...teda aspoň většinu z toho. Ležel jsem na posteli a čekal až Jahůdka opustí tamtu místnost, abych se mohl kochat jeho krásnou tváří. Chci aby byl jen mou omegou a já jeho starostlivou alfou, kterou bude milovat. Čekal jsem opravdu dlouho, ale pak mi ho přinesli...doslova do pokoje a položili mi ho na klín. Spokojeně spinkal a pak se ke mě instinktivně přitiskl. Vypadal sladce a roztomile. Za pár hodin se probral. Chvilku mu trvalo než zjistil kde to vlastně je a na či klíně to vlastně je. Koukal na mě vyděšeně a možná i trochu zklamaně. Pomaličku jsem se k němu nahnul a opatrně přiložil své rty na ty jeho. Trochu sebou cukl, ale jinak vše bylo v pořádku a on se nechal na dále líbat. Pomaličku jsem ho hladil po boku a sem tam ho opatrně promnul. Občas mírně sebou ucukl, ale jinak nejevil větší známky vzdoru a ani pokusu o útěk.
____________________________________________________________________Takže jelikož jste šílení tak tento příběh je úspěšnější než láska z útulku.....( A do teď si to neumím vysvětlit )
jinak chci strašně poděkovat za vaše hlasy. Taky bych byla ráda kdyby jste psali komentáře o tom co by se dalo zlepšit nebo kdyby jste měli vlastní napad který bych mohla využít tak budu nesmírně ráda, protože Nikkykelly dochází nápady ( zase. Nepřekvapitelně )
Jinak s Ayaa125 píšeme příběh který bude na tomto účtu a rozmíšlíme se nad koncem takže vám dám na výběr.
A
B
C
Tak vybírejte. Já vím jsem zla a tento nápad není můj, ale používá to hodně lidí a my jsme už bezradné. Takže šup šup čím víc hlasů tím líp.