Otec probudil celou smečku brzo ráno kuli tomu stěhování. Všichni se vyplahočili z doupat a mohlo se vyrazit. Všichni jsou proměnění na vlky. Otec chtěl to nové místo najít co nejdříve. Šli jsme dlouho a všichni padali únavou proto jsem se odvážil promluvit k otci když jsme procházeli kolem vody jestli se nemůžeme aspoň napít. Bylo vidět že otec už je taky vyčerpán a proto svolil.
Jako každé ráno jsem se šel projít po lese když jsem ucítil vetřelce rychle jsem doběhl v podobě vlka na místo. Byla to celá smečka a vypadala vyčerpaně. Jeden vlk vypadal moc pěkně. Leze dal od smečky s nějakou alfou. Asi její alfou. Škoda vypadá k sežrání. Musím se jich zeptal se jich co tu dělají i když nevypadají nepřátelsky.
Někdo tu je. Někdo koho neznám. Všiml že mě pozoruje. Já se bojím. Co když po nás něco bude chtít. Otec se jen podíval na toho vlka a mě k němu znovu zabloudil taky zrak byl krásný srst byla zrzavo hnědá. Schoval jsem se za otce. Jsem dost plachý a to u nás ve smečce ví každý.
Čekal jsem na vysvětlení kterého se mi nedostávalo. Proměnil se na člověka. Vypadal jak vůdce. Ten Vlček který mě tak uchvátil se schovával za vůdce smečky... nejspíš vůdce. Pak se mi konečně dostalo odpovědi.
Prej, že se stěhují kuli potravě a že hned odejdou. Typický důvod nic nového tento týden už je to vlastně druhá smečka která se stěhuje.Hned jak otec dořekl se proměnil zpatky ve vlka a rozešel se pryč a dovedl nás k jednomu vodopádu, kolem nás byla všude voda a kousek lesa. Bylo tu příjemně a vlhko.
Sledoval jsem je až k tomu vodopádu vypadalo to tam útulně, ale oni si to celkově začli předělávat. Ke konci to tam vypadala jak na nějaké výstavě a tam kde mohly udělali doupě, bylo hodně míst a logika ten jejich šéf začal hrabat úplně nahoře. Ale přiznávám záviděl jsem jim takové vody a té zvěře co najednou přiběhlo se podívat na tu krásu. Jsou dokonalí stavitelé a toto celé jim zabralo jen 1 týden. Chodil jsem sem každý den, se kochat tou krásou.
Otec rozdal pokyny a mohlo se začít stavět ano vynikáme ve stavitelství a baví nás to. Máme tu čisto a jsme velcí puntičkáři. Pracovali jsme ve dne v noci jsme velká smečka takže to takovej problém nebyl. Do týdne jsme byli hotovi i zabydlení. Všimnul jsem si toho kluka chodil jsem deně a vždy se mu ta pusa otevřela. Měli jsme docela výhodu skuzte si zaútočit na něco co je obklopeno vodou. ( Viz obrázek ) no řekněte ráj na zemi. Miluju vodu.
Asi si mě všimli. Ach jo škoda. Už jsem asi nebudu moct chodit a za týden se mám seznámit se svým snoubencem já se tak bojím. Naštěstí mi otec osobně oznámil že je to kluk. Škoda on je tak roztomilý proč nemůžeme mít domluvený sňatek s touhle smečkou no i když jsem ho ještě neviděl jako člověka ale to se hned změnilo... on se proměnil.... bože.... ten je hezkej. Asi se rosteču. Ale to bych nebyl já, aby se něco neposralo. Spadl jsem do té vody a já neumím plavat no a hádejte kdo pro mě skočil...ano on ten roztomilý klučina. On mě zachránil a já nevím jak se mu odvděčit. ,,D-dekuji" to bylo jediný co jsem ze sebe dostal jak jsem byl omámen a zároveň promrzlí. Obklopovala mě ta jeho vůně. Sladká jako jahody. Měl jsem chuť po něm hned skočit.
Trochu jsem se usmál,, m-mohl by se-ses prosím proměnit a-abych tě m-mohl zkontrolovat ?" Zakoktal jsem. Bál jsem se že mi něco udělá.
Hmm a nechtěl by jsi to prozkoumat i tam dole. Proměnil jsem se chvilku na mě koukal docela vyjeveně ale když jsem se podíval taky na svoji hruď málem jsem sebou švihnul.
A jeje "trochu" se škrábnul. Utrhl jsem si trochu látky z trička a namočil ho začal jsem mu opatrně otírat ránu.
Byl jsem jak v sedmém nebi staral se o mě pěkný kluk, ale nevipadal že je na kluky nebo že jeví trocha zájmu o mě. Škoda, ale zeptám se jestli ho nějak neobměňíme za to že mi zachránil život. Když se o mě postaral poslal mě radši pryč prej ať si mě nevšimne jeho otec. Ale pak udělal něco co jsem nečekal on ke mě přičichl heh.
Voněl zvláštně. Alfa sto pro. Koukal na mě dosti zvláštně. Zajímalo mě co má ve své palici a proč neumí plavat. To ho to doma nenaučili. Radši půjdu aby se otec nezlobil. Je nerad když se stýkám s jakoukoliv alfou. Dokonce jednu málem i vykastroval....au. Beze slov jsem se otočil a už si to mířil domů. Celou noc mě pronásledovaly sny o něm. Nemohl jsem se jich zbavit. Od kud je. Určitě nebydlí daleko když jsme přešli jejich pozemek. Kolik mu je, jak se jmenuje, tolik otázek ale ani jedna odpověď. Pomoc. Netuším proč nemůžu na něj přestat myslet.
Ta krásná vůně. Ty očka v kterých se odrážela zvědavost ale i strach. Chci ho mít jen pro sebe. Můj otec by ještě mohl zrušit to zasnoubení. Já tomu věřím. Chci mít to štěňátko tady u sebe. Nikdy jsem nevěřil na lásku na první pohled až do teď. Přijdu si jako pitomec. Básním tady o neznámým štěnětem.....ale k sežrání....nevím o něm nic.....ale ta vůně....ne jsem zasnoubený. Nesmím ale chci. Jak se říká zakázané ovoce chutná nejlépe.