Zadzwonił dzwonek więc poszedłem pod salę, kurwa ale mi się nie chcę. Ale kurwa Claudia jest nowa ale mega szybko się uczy serio, aż za szybko! wczoraj na miksturach prawie cała klasa nie ogarniała tematu i jak babka pytała to tylko kilka osób się zgłosiło, oczywiście ja też bo ja jestem najlepszy, ale no wracając do tematu to serio jej odpowiedź była nawet lepsza od mojej no kurwa to jest nie możliwe! Ona to pierwszy raz robiła a cała klasa już czwartą lekcję, ja serio nie wnikam. jak się trochę podszkoli to będzie najlepsza, a ja jej pomogę.
Weszliśmy do sali po czym usiadłem na swoim miejscu, po chwili Claudia usiadła obok mnie. Teraz mamy lekcję historii ogólnej.
- A więc jest bardzo ważna informacja dla całej szkoły i z tego powodu wszyscy idziemy na aule.
Powiedziała ta nauczycielka.
- Co nowe kible?
Powiedział jakiś chłopka.
- Nie, i zaraz będziesz u dyrektora.
Ja tej staruchy nienawidzę taki terror że o kurwa.
- Więc idziemy, macie się nie rozchodzić i każdy ma iść z klasy prosto na aule od razu po wejściu na aule sprawdzę obecność więc jeśli kogoś nie będzie, będzie miał one spore problemy.
Wstałem z ławki i skierowałem się w stronę wyjścia, a następnie z klasą poszedłem na tą jebaną aule. jak już tam doszliśmy to ta nauczycielka sprawdziła obecność i po chwili zebrała się chyba cała szkoła. Kurwa to serio ważne jeśli jest tu cała szkoła. Po chwili na tą taką jak by scenę wszedł dyrcio.
- A więc zebrała się tu cała szkoła ponieważ mam wam do przekazania bardzo ważną informację, mianowicie w szkole będą organizowane zawody w których będzie musiał każdy uczestniczyć, każda rasa będzie pracowała ze swoją, wilkołaki z wilkołakami, demony z demonami i tak dalej. Diament Telis został podzielony na 7 części. Waszym zadaniem jest odnalezienie tych wszystkich części i ich połączenie. Możecie korzystać z informacji z różnych źródeł. To na tyle. Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie waszych nauczycieli.
O nieźle.
- Zawody zaczynają się od teraz. Każda rasa będzie miała raz w tygodniu udostępnioną aulę na dwie godziny tygodniowo. Będziecie mogli wtedy wszystko przedyskutować. Będzie się to odbywać dla każdej rasy w tym samym dnu o innych godzinach. Będzie to w piątki, a godzinę podadzą wam wasi nauczyciele. Możecie już zacząć poszukiwać na tren temat informacji i na spotkaniu podzielić się waszymi odkryciami z resztą grupy. A teraz wracajcie na lekcje.
- A więc teraz wracamy do klasy, w klasie również sprawdzę obecność.
pov. Claudia
Wróciliśmy do klasy, nauczycielka sprawdziła obecność i reszta lekcji jakoś minęła.
~~po lekcjach~~
Poszłam przed wejście tak jak się umawiałam z Ethanem i po około pięciu minutach przyszedł.
- To co do mnie czy do ciebie?
- Do mnie.
- No spoko.
Poszliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy do mnie. Po około piętnastu minutach dojechaliśmy. Wsiedliśmy z jego samochodu po czym poszliśmy do mnie do domu. Otworzyłam drzwi i weszliśmy do środka.
- Hej.
Przyszedł tata.
- Cześć tato.
- Hej Hunter.
YOU ARE READING
GWIAZDY INNYCH ŚWIATÓW
FanficOpis Książka jest o pewnej dziewczynie jej znajomych, rodzinie itp. Mieszkają oni na innej planecie zamieszkanej przez demony, wampiry, wilkołaki, syreny, czarodziei, zmienno kształtnych( zmienno kształtni to istoty które potrafią się zmieniać w zwi...