⚡Smut⚡
Ljubio mi je vrat.Ja sam uzdisala i držala njegovu kosu..
Uzdisala sam.. Uživala sam.
On je uzeo i pocepao majcu.. koja je njegova tako da me je briga, a i njega je iskreno..Počeo je da mi ljubi grudi. Ja sam još više uzdisala, dok je on pravio ljubičaste fleke.
Zavukao je polako svoje tople, nežne ruke na moja leđa i otkopčao moj brus, dok sam ja hvatala krajeve njegove majce.
kada je on skinui skroz moj brus i ja sam njegovu majcu.. On je imao predivne trbušnjake.. Balavila bih sada.
Nasmejao se malo i nastavio dalje da me ljubi.. tj moj stomak i stigao je do šorca.
Skinuo ga je. kada sam ostala samo u donjem vešu, pogledao me je. Klimnula sam potvrdno glavom.
On ga je skinuo. I podigao svoju glavu tako da bude naspram moje i legao pored mene..
"Staviću prvo prste da se navikneš.."
klimnula sam glavom.Stavio je jedan prst i upočetku ga nije pomerao.. Ja sam malo izdahnula kada je počeo da ga pomera.
Zatim je stavio dva i počeo malo brže da ih pomera.. Počela sam više da uzdišem i uhvatila sam posteljinu.. on me je pogledao..
" Je si okej?" klimnula sam glavom..
"Da li stvarno želiš ovo?" klimnula sam glavom..uzdahnuo je i skinuo pantalone.. Legao je iznad mene. i skinuo bokserice.
Polako je krenuo da ulazi u mene..Osećala sam nešto kako izlazi iz mene.. To je krv..
Jako sam uzdahnula i uhvatila njegova leđa.. Nije se pomerao jedno pet minuta..
"Da krenem?" klimnula sam glavom..
Počeo je lagano da se pomera.. Uhvatila sam se jače za njegova leđa"H-hoseo..." krenula sam da uzdišrm i pričam njegovo ime..
"b-brže.. m-molim t-te-ee" rekla sam kroz uzdah..
On je krenuo malo brže, i on je počeo da uzdiše..
ubrazavao je sve više i više.. uzdisali smo sve više i vipe..
uskoro sam osetila nešto u stomaku.. orgazam.. to je sve što me je zadesilo..
Ne dugo posle je i on izašao iz mene..
Pogledala sam ga. Legao je pored mene.Ja sam ga zagrlila. i stavila svoju glavu na njegove grudi..
"Želiš prvo istinu ili da se odmoriš?"
Već sam znala odgovor..Evo još jednog dela.. ako niste pročitaj te prethodni
vot/com
❤😂💕
YOU ARE READING
65 Days|j.hs|✔️
Fanfiction[Complete] To su bili jedni od najgorih dana u mom zivotu koje cu pamtiti po dobru jer sam upoznala njega. +18 Upozorenje: Priča sadrži Smutove i psovanje.. Uživajte😁❤😉