13.

856 50 2
                                    

Ja ću pobeći odavde... on je kreten kog neću trpeti..

razmišljala sam dok sam bila u kupatilu i šetala u krug.. pre nego što sam izašla.. pustila sam vodu da bi mislio da sam imala potrebu za time..

izašla sam a na krevetu je bio on... kako me samo nervira uff..

"ne moraš da se foliraš.." pogledača sam ga zbunjeno.. a on mi se približavao..

"o čemu ti to.." rekla sam drsko.. on me je uhvatio i bacio na krevet..

pocepao mi je majcu i skinuo šorc.. skinuo sebi pantalone. i krenuo silno da me ljubi..

Počela sam da plačem, zato što sam najebala posle ovoga.. kao i Hoseok..

gurala sam ga od sebe, ali jači je od mene..

i u poslednjem trenutku čuo se telefon..

isfrustrirano je uzdahnuo ustao sa mene i krenuo napolje..

ja sam se obukla, a on je posle par minuta ušao u sobu sa nekim momcima..

"slušaj oni su tu da te čuvaju da ne pobegneš.. a započeto ćemo završiti kad tad.. ili možda sutra heh"

prevrnula sam očima, a on je zalupio vratim..

bacila sam se na krevet i mislila na Hoseoka..

gde je?
šta radi?
sa kime je?
da li misli na mene?
da li će uopšte doći?

ja mislim da neće i da je ovo naš kraj..

















evo novog dela nadam se da vam se sviđa..

vot/com

ako još uvek niste pogledajte novu priču..

💖❤😉

65 Days|j.hs|✔️Where stories live. Discover now