Bribližio mi se.. mirisao je moj vrat a ja sam jako zatvorila oči."sada ništa neće da me prekine heh"
ljubio je moj vrat silno. sigurno je ostavio i plavo-ljubičaste tragove..
sada mi je polako nežno skinuo majcu.. lagano skinuo brus i navalio na moje grudi.. trudila sam da ne zastenjem..
jedna suza mi se izmakla..
ustao je i pogledao me je.. obrisao suzu
"mačkice ne plači" rekao je nežno.na trenutak sam ga zamislila, mislila da je to Hobi, moj Hobi..
ali sam se brzo pribrala..
"ne zovi me tako.." zajecala sam.."zvaću te kako ja želim" udario mi je šamar.. a sada ćuti i uživaj..
uplašila sam se i opet čvrsto zatvorila oči..
od ljutne je u jednom pokretu skinuo meji šorc i donji veš i njegove bokserice i zabio se u mene..
ja sam vrisnula a on je imao zao osmeh.. zabijao se u mene a ja sam vrištala i plakala..
previše je bolelo..
odjednom je stao..
"Ti nisi nevina?" pitao je šokirano, iznervirano, ljuto..
samo sam ćutala, duboko uzdisala i idalje plakala..
okrenuo me je tako da ležim na stomaku.
"ti nisi nevina?" rekao je tiho. ja sam samo čutala..
odjednom me je jako udario u zadnjicu. uhvatila sam čvrsto postelju..
svaki put kada bi me udario bi ponavljao istu reč..
plakala sam.. previše me je bolelo..
posle me je okrenuo ka sebi i zavalio šamar..
pala sam na pod..podigao me je i udario spoljnim delom ruke..ja sam udarila glavom u noćni stočić..
i izašao iz sobe..
evo opet novog dela nadam se da vam se sviđa..
vot/com
💖😂❤
YOU ARE READING
65 Days|j.hs|✔️
Fanfiction[Complete] To su bili jedni od najgorih dana u mom zivotu koje cu pamtiti po dobru jer sam upoznala njega. +18 Upozorenje: Priča sadrži Smutove i psovanje.. Uživajte😁❤😉