Ta jedna malena reč, je mene sahranila, slomila mi srce i svaki drugi organ,svaku moždanu ćeliu i naterala me je da pogledam svoja stopala i duboko uzdahnem..da promislim o svemu što mislim i osećam..
tako spuštene glave, takođe, i velikim polukrugon zaobišla sam osobu koju volim..
ili sam barem mislila..
pogledala sam ga pre nego što sam izašla. gledao me je šokirano, a ja njega ledeno hladno..
izašla sam, uhvatila se za, sada već, krvavu boćebanu, bivšu, majcu..
odvežem je i time dozvoljavam da mi se vidi, nadam se, bar malo zarasla rana.
bacam to i hvatam se za paklu cigareta, vadim jedu, kao i upaljač. palim je..
i krećem svojim putem..
odmakla sam oko pet metara i osetila jak stisak na desnom zglobu..
okrenula sam se i bacila cigaru..
"šta sada ti hoćeš?" pitala sam 'ljubav svog života'
"gde ćeš?" pitao me je zabrinuto..
nasmejala sam se sarkastično..
"zabole te kurac!" rekla sam i pokušala da istrgnem ruku..
"slušaj dobro, normalno da me je briga.." prekinula sam ga glasnim osmehom..
"TEBE? daj ne seri.." rekla sam kroz smeh..
"nego koga drgog?" u trenutku sam promenila raspoloženje, postala sam ozbiljna..
"šta bre ti hoćeš?" naglasila sam 'ti' jer me je on tako nazvao..
"ja h..." istrgla sam ruku..
"ne ne govori, ne zanima me"rekla sam, okrenula se i krenula. pratio me je kao kuče..
"zašto se tako ponašaš prema meni pa ja te vo..." okrenula sam se i udarila mu šamar..
"da me voliš ne bi me nazvao ti, nego bi mi uleteo u zagrljaj, pitao me kako sam.." plakala sam..
on je ćutao..
"svi ste vi isti.." okrenula sam se i nastavila..
kada sam shvatila da sam ispala kreten krenula sam da trčim i plačem..
"ja sam debil.." promrmljala sam...
evo ga još jedan.. znam da smaram..
vot/com
❤⚡🐁
YOU ARE READING
65 Days|j.hs|✔️
Fanfiction[Complete] To su bili jedni od najgorih dana u mom zivotu koje cu pamtiti po dobru jer sam upoznala njega. +18 Upozorenje: Priča sadrži Smutove i psovanje.. Uživajte😁❤😉