4.Bölüm

158 44 20
                                    

      

              YA İNANIR MISINIZ YEDİ SEKİZ SAYFA UP UZUN BÖLÜM YAZMIŞTIM AMA SİLİNDİ :// SİNİRLERİM NASIL BOZUK ANLATAMAM. ŞİMDİ BAŞTAN YAZIYORUM. AZ ÖNCE KURDUĞUM KURGUYU TAMAMAMEN UNUTTUM. BUNUNLA İDARE EDİN :(((

       Üzerime toz pembesi elbisemi giymiştim Batu nun bana doğum günümde 500 liraya aldığı elbiseyi. Mal bu çocuk ya kazık yemiş , ama canım ya kıyamam çok seviyorum bu elbiseyi.Sonra zil çaldı.Kapıyı açtığımda sizce ne gördüm?? Batu.. Şaka yapmıyorum Batu gelmiş. Elinde de bir sürü balon. Ağzım açık kaldı. Annemgil içeriye girdiler. Batuyla ben bahçede duruyoruz.Ben asla barışmam felan diyodum demi? Ama görünce birden yumuşadım.Boynuna atladım özlemişim kokusunu.. Sonra balonları elime tutuşturdu.Bir daha sarıldık. Sonra yanağımdaki yaralara baktı. Kayra nın yapıştırdığı yara bandını çıkarmıştım.

"-Yanağına ne oldu"

"-Ben seninle konuşmuyorum Batu. En son ayrılmıştık hatırlatırım ve sana hâlâ sinirliyim" Tamam hâlâ seviyorum Batuyu ama sinirim geçmedi hemen barışacak değilim biraz sürünsün. Çok fenayım ya.Sonra iki elimide tuttu. Gözlerini gözlerime dikti. Bana öyle bakınca öyle büyüleniyorum ki. Hani o elimdeki bir sürü balon vardı ya benim mallığım yüzünden şimdi hepsi özgürlüğüne kavuştu.İkimizde kafamızı kaldırıp balonlar gözden kayboluncaya kadar izledik.Sonra yine gözlerini gözlerime dikti. Ben gözlerimi kaçırdığımda ise çenemden tutup yüzümü kendine doğru çevirdi ve dudağıma küçük bir buse kondurdu.

"-Seni hâlâ çok seviyorum Asu."

***

     Yemeğimizi yedik.Daha sonra Batuyla odama çıktık.Hiç değişmemiş. Asu sen salak mısın kızım sadece bir haftadır görüşmüyorsunuz.Tabi değişmeyecek. Ama bana bi ömür gibi geldi napıyım. Siyah saçları,beyaz teni ve masmavi deniz mavisi gözleri... O benim eşek gözlümmm. Gözleri de ela olsaydı tıpa tıp aynıydık Batuyla. Ama iyki mavi ,gözlerine bakınca İstanbul özlemim geçiyo.Ben ona bakarken dalmışım.Sessizliği Batu bozdu.

"-Barıştık mı?' Ya ben bu çocuğa kıyamıyorum.

"-Bilmem ki barışsak mı" Sonra gülümsedim oda gülümsedi.Sonra dizlerime eğilip elimi tuttu.

"-Lütfen prenses bu prensi affet."

"-Prens?"

"-Bu çok yakışıklı prensi affeder misin güzel prenses?" Egoist kendini övmeden yapamıycak.

"-Bugün benle uyursa olabilir." Sonra yanıma geldi ve bana sarıldı.Daha doğrusu ben sarıldım ama çaktırmayın.Telefonuma bakmak aklıma geldi.İki tane mesaj gelmiş.Biri tanımadıgım. bi numara diğeri ise Kayra dan. Önce Kayra nın kini okuyorum

*Balonlara çok mutlusun?* heaaa çok mutluyum.Mesajına cevap yazmayı düşünmüyorum.

Diğer mesaj

*Selam Asu ben Selim =) * Selim kimdi ? Hangi Selim? Bizim sınıftaki çocuklardan birinin adı Selim mi aceba?

*Tanıyamadım kusura bakma?*

*Kantinde konuşmuştuk *

I Em CuulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin