8.Bölüm

106 26 25
                                    

             

           SELAMM :)) YENİ BÖLÜM GELDİİİ. SİZE KÜÇÜK BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM. BENİM MAL TELEFONUM KENDİ BAŞINA SÜREKLİ DÜZELTME YAPIP DURUYOR ORNEGIN ASU=ASİ ,, DİLA=CİLA GİBİ SAÇMA SAPAN ŞEYLER :P NEYSE SİZ ANLARSINIZ ARTIK. HADİ OKUYUN UMARIM BEGENİRSİNİZ İYİ OKUMLAAARR :)))

***

'-Geldik.Hadi un' İnsan bi kapımı felan açar demi.

'-Batu ben burada hiç bir şey göremiyorum.Yemek yemeye geleceğimizi saniyordum.Beni neden sahile getirdin?'

'-Çok konuşuyosun bi sus' bide bunu gülerek söylemesi yok mu. Arabanın arkasından çıkardığı kilim ve minderleri serdikten sonra bana otur bakışı attı. Bende oturdum. Batuyu izlemeye başladım. Ne yapıyor bu çocuk anlamıyorum ki.

Şimdi arabanın arkasından çiğköfte ayran çıkarıp bana uzatırsa şaşırmayın.Batu dan beklerim hani. Yok yok bu sefer çiğköfte yemiycez. Bana barbekü yedircek anladım. Gözlerimi hic ayırmadan Batuyu izlemeye başladım valla tam kız olacak çocukmuş çok becerikli lan. Ayy kıyamam.

Etleri pişirmeye başlarken ben şöyle etrafa bi göz gezdirdim de kimse yok. Çok korkunç. Issız bi yere gelmişiz. Batu nun en son bana sus uyarısından sonra konuşmadım. Sanırım bi on dakikadır felan da konuşmuyorum. Bir kız için bu konuşmama süresi bence çok fazla.

'-Batu'

'-Hı' İnsan bi efendim felan der.

'-Sen bunları hangi ara aldın. Ben hemen hazırlanıp aşağıya inmiştım.'

'-Yarım saat senin için hemen mi oluyor yani'

         Oha yarım saat mi hazırlanmışım ama çabuk olduğumu saniyordum.Yaklaşık yarım saat ya da bir saat ne kadar olduğunu bilmiyorum ama Batu etleri pişirip yanıma geldi.Çok acıkmışım lan. Nasıl yedim nasıl yedim anlatamam.Aradan bir iki tane biber çıktı. Benim biber fobim var . Biberlerden nefret ederim sevmiyorum.

'-Batu bu biber nerden çıktı. Niye aldın'

'-Senin için' gıcıklığına yapıyor biliyorum

'-Yemiycem'

'-Yersen istediğini yaparım. Bir günlüğüne' hmm bir dakika bunu düşünebilirim. Yesem mi yemesem mi.? İstediğimi yapacaksa her şeyi yaptırırım.. 

'-Tamam kabul ediyorum'

'-Gerçekten yiyecek misin .' Bana şaşkın şaşkın bakarken evet anlamında kafamı salladım. Sonra biberi ağzıma dıkıştırıp çiğnemeye başladım bi dakika ya ben hayatımda hiç böyle acı biber yemedim.

'-Batu su'  oha yanıyorum.  Ağzımın içinde fırtınalar koparken göz yaşlarım firar etti. Çok acı olum. Yanıyom. Batu ne olduğunu anlamadan bana suyu yarı bardağa yarı dışına dökerek verdi. Suyu içmeye başladım ama daha çok yaktı sanki.

'-Batu yanıyom çok acı' hıçkıra hıçkıra ağlıyorum bildiğin çok acı lan. Gözlerimde yaş kalmadı. Batu eliyle yaşlarımı silerken

'-Özür dilerim valla bilmiyodum'

       Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırırken beni bu halde salya sümük öperse nasıl rezil olcagımı düşünmeden yapamadım. Dudakları dudaklarıma değdiğinde sanki biberin acısı geçmiş gibiydi. Öpüşüne karşılık verdiğimde daha bi sıkı öpmeye başladı. Daha önce defalarca öpüştük tamam ama bu başkaydı. Alt dudağımı ısırıp ayrıldığında

'-Biber gerçekten çok acıymış' Batu nun gözleri doldu lan. Az daha ağlıycak. Su katıp verdim ama su felan geçirmiyor acısını öyle acı. Mesaj geldi annemden

*Asu nerdesiniz evde yoksunuz.?*

*Dışardayız bizi yemeğe beklemeyin*

***

Eve gittiğimizde saat kaçtı bilmiyorum tek bildiğim on ikiden geç olduğu.. Batu beni eve bırakıp gitti. Ona sarılarak uyumak isterdim. Bugün fazlasıyla güzel bir gün geçirmiştim. Uzun bir aradan sonra.. 

Sabah uyandığımda kahvaltı için aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlıyormuş. Yanağına bir öpücük bırakıp günaydın demeyi de unutmadım. Masaya oturduğumuzda babam ve annem hemen sorguya başladılar.

'-Dün eve geç geldin Asu'

'-Batuyla biraz dolaştık'

'-Asu her neyse bundan sonra en geç saat onda evdesin'

'-Saat on mu'

'-İstersen dokuz da olabilir' Ne diyo bunlar ya. Derin bi of çektikten sonra 'Tamam'diyip  odama çıktım.

Bugün biraz geç uyandım. Gece uyuyamadım. Zaten geç gelmiştik. Hazırlanıp evden çıktım. Bugün servisle gidicem. Maalesef servisle... Servise doğru yürürken Batu ya günaydın mesajı atmayı da unutmadım. Batuyla aynı servise düşmemiştik. Neyse zaten her zaman. görüşüyoruz. Ama aynı serviste de olsaydık iyi olurdu. Servise bindim . Hah  yine arka boş. Arkaya oturmak hobim. Kulaklığı takıp rahat rahat yolculuk yapıyorum. Arkaya geçip oturdum. Kulaklıgımın düğümlerini çözerken yanıma kim oturdu tahmin edin. Tahmin etmek hiç de zor değil mi .?

Hayal gücümün içine ederek yazdım ahdjk umarım beğenmişsinirdir :P  Kurgu hakkında fikirlerinizi varsa bana mesaj atabilirsiniz :))

10 YORUM 20 VOTEYE YENİ BÖLÜM HEMEN GELİR. YANİ YENİ BÖLÜMÜN GELİP GELMEMESİ SİZE BAĞLI. BU SEFER GERÇEKTEN 10 YORUM 20 VOTE GELMEDEN YENİ BÖLÜM YAZMAYACAĞIM.,!

I Em CuulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin