SELAMM :)) BİLİYORUM ÇOK GEÇ OLDU AMA VOTE BİR TÜRLÜ İSTEDİĞİM SEVİYEYE GELMEDİ ONU BEKLEDİM :) ARKADASLAR VOTE VERDİGİNİZİ SANİYORSUNUZ FAKAT MAİLİNİZDEN HESABINIZI ONAYLAMADAN VOTE VE YORUM YAPMİYOR. LÜTFEN MAİL ADRESİNİZDEN HESABINİZI ONAYLAYIN. İYİ OKUMALAR :))
***
Kayra yanıma oturduğunda elimdeki kulaklığı iyice düğüme çevirip bir türlü çözememiştim. Kayra elimdeki kulaklığı alıp çözmeye çalışırken çok beceriksizsin Asu bırak kahve yapmayı kulaklığı bile çözemiyorsun diye söylenmesi de unutmadi.Kulaklığı çözüp bana uzatirken gülümsedi.
"-Bu arada günaydın."
"-Günaydın "
"-Bak Asu geçen gün tamam biraz saçma konuştum, gereksiz gerede hayatına burnumu soktum.Gerçekten özür dilerim. Ama daha beni tanımıyorsun bile. Tanısan sende beni seversin.Yani öyle düşünüyorum.En azından arkadaş olmamıza izin ver."
Aynı benim Batudan ilk hoşlandığım zamanlar onunla yaptığım konuşmaya benziyordu.Ama tek fark şuydu ki Batu beni dinlememişti ve ben Kayrayı dinledim.
'-Tamam arkadaş olalım'
YAZAR NOTU : ÇOGUNUZ KAYRAYI SEVMEMİŞSİNİZ BANA ATTIĞINIZ MESAJLARDA ÖYLE YAZİYOR :( HATTA BİRİSİ BATU KAYRAYI BIÇAKLIYIP ÖLDÜRSÜN DEMİŞ. KAYRAYI DA SEVİN OLOM.
***
Sınıfa girdiğimde Batu yine sınıftakilerle sohbet kurmuş heyecanlı heyecanlı birşeyler konuşuyordu.Sınıfa girdigimi görmesine rağmen yanıma gelmedi. Daha doğrusu vakit olmadı. Dila kolumdan tutup beni sınıftan çıkardı. Melihle (Melih bu arada Dila' nın sevgilisi söylemeyi unutmuşum) ettikleri kavgayı anlatmaya başladı. Saçma sapan bişey yüzünden kavga etmişler.
UZUN SUREDİR YENİ BÖLÜM EKLEMİYORUM.ÇUNKÜ HASTAYDIM WATTPADE BİLE GİRMEDİM.ÖNCEDEN BURAYA KADAR YAZMIŞTIM.BU HİKAYE İYCE BOK GİBİ OLDU HİÇ HOŞUMA GİTMİYOR. OKULLAR AÇILINCA YENİ BÖLÜM YAZABİLİR MİYİM ONUDA BİLMİYORUM . BU HİKAYEYE DEVAM ETSEM Mİ ETMESEM Mİ ONUDA BİLMİYORUM.EGER GERÇEKTEN SEVEREK OKUYORSANIZ DEVAM EDİP 40.BÖLÜMDE FELAN FİNAL YAPARIM. EN AZ 20 KİŞİ SEVEREK OKUYORSA DEVAM EDERİM. SEVİYORSANIZ YORUMLARDA VEYA MESAJDA BUNU BELİRTİN.NEYSE İYİ GÜNLER YENİ BÖLÜM SİZE BAĞLI İSTERSENİZ YAZARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Em Cuul
RomanceHmm burası açıklama bölümüymüş. Neyse adamlar açıklama bölümü yapmışlar açıklıyım da boşa gitmesin. " Yeni bir şehre taşınmamız yetmiyormuş gibi,yeni bir ev , yeni bir okul.. Benim adım Asuman. Ama bana kısaca Asu derler. On sekiz yaşımdayım.Yani li...