6.Bölüm

96 26 26
                                    

             HİKAYEYİ OKUYORSUNUZ AMA HİÇ YORUM VE VOTE VERMİYORSUNUZ NE İŞ :D YORUM VE VOTE İSTİYORUM :)

****

    Tam eve doğru gidecekken arkamdan pat küt sesler duydum. Arkamı döndüğümde Kayra  ve Batunun kavga ettiğini gördüm.Ama ters bi durum vardı. Batu dövülüyordu. İkisinde kaslıydı ama Batu Kayraya göre daha güçlü gibiydi. Bu düşüncelerimden sıyrılıp hemen ayırmaya çalıştım. İkisinde birbirinden inat.Bi türlü ayrılmıyolar. Batu Kayraya bi yumruk salladı Kayra tam o anda kendini geriye çekince Batu nun yumruğunu karnımda hissettim. Öküz bu çocuk yemin ederim. O acıyla nasıl bi ses cıkardıysam artık ikisinde kavga etmeyi bıraktılar.

'-Asu iyi misin ? Asuuu'

'-Öküzsün Batu daha doğrusu ikinizde öküzsünüz'

***

    Güç bela eve geldik. Sorun bende değildi tamam karnım acıyodu ama Batunun da yüzü kanlar içindeydi. Evin önüne geldiğimizde cebinden anahtarı çıkarıp bana uzattı.

'-Anahtarını unutmuşsun.' Elinden anahtarı alıp kapıyı açtım. Batyuya geç bakışı attıktan sonra kapıyı kapattım.

'-Sen burda otur geliyorum.' Annem hemşire olduğu için küçükken beni ara sıra hastaneye götürürdü bi çok kez nasıl pansuman yapıldıgını izlemiştim. İstanbul da Batu haftada bir kavga ettiği için pansuman yapmaya da alışmıştım. Gerçi Batu genelde döven taraf olurdu ama arada dövüldüğü de oluyordu. Pansuman malzemelerini alıp Batu nun yanına geldim. Gözlerini yine gözlerime dikti.

'-Bana böyle bakmasana' Bi yandanda pansuman yapıyodum. Dudağı patlamış  bi kaç yeride kanıyodu. Bu sefer nazikçe pansuman felan yapmıyordum.Bildiğin sinirimi almak için yaralarına iyice bastırıyordum. Normalde ben nazikçe pansuman yaparken bile acıtıyorsun diyip naz yapan bu çocuk şimdi hiç bişey söylemeden sadece gözlerime bakıyodu. Neden hâlâ ilk günkü gibi kalbim böyle hızlı atıyo anlamıyorum ama Batu nun yanındayken bu hep oluyor. Batunun pansumanını bitirdiğimde malzemeleri toplayıp yanından kalktım. Tam gidecekken Batu kolumdan çekip beni tekrar koltuğa oturttu. Hiç bişey söylemeden sadece sarıldı.

****

       Sabah kalktığımda kahvaltı için aşağıya indim. Hemde pijamalarımla. Sonra karşıma bi baktım. Batu ve babası da kahvaltıya gelmiş. İnsan bi söyler ya. Kızım kalk kahvaltıda misafirlerimiz var der yani. Hemen koşarak odama çıktım. Üstümü değiştirip aşağıya indim.

       Bugün  Batu nun okuldaki ilk günü olacaktı. Daha servis işi ayarlanmadığı için bizi okula babamgil bırakacaklarmış. Söylemeden yapamıycam okul kıyafetleriyle pek bi tatlı görünüyo. Tabi yüzünde hâla kavga izleri var. Dün babamgil eve geldiğinde Batu nun babası baya bi kızdı. Batu zaten kendine toz kondurmaz Çocuk Asu ya yavşadı diyip kestirip attı. Sonra babası da bişey söylemedi. Babalarımız çoktan dünür gibi davranmaya başladılar  zaten. Kahvaltıyı yaptıktan sonra saçımı düzeltmek için odama gittim. Saçlarımı dağınık topuz yaptığımda kapı açıldı. Bu çocuk ne zaman kapı çalmayı ögrencek. Batu gelmişti.

'-Hazırsan gidiyoruz' evet barıştık. Dün birbirimizden özür dilerim. Tamam size saçma geliyor ama biz böyleyiz işte. Saçma sapan şeylere küseriz ama hemen barışırız.

'-Tamam gidelim'

***

Okula geldiğimizde Batu ellerime yapıştı.

'-Batu ne yapıyorsun ya okuldayız'

Ellerimi ayırmaya çalıştığımda daha bi sıkı tuttu.

'-Sahibin olduğunu bilsinler'

'-Ne demek sahibin ? Ben hayvan ya da köle değilim farkındasın demi .'

'-Prensesin beyaz atlı prensini çoktan bulduğunu bilsinler'  Bu çocuk ne kadan romantik anlatamam.

      Sınıfa girdiğimizde Buse ve Zeynep de sınıftan çıkıyorlarmış. Buse Batuya gülümseyip elini uzattı.

'-Selam yenisin sanırım ben Buse.' Batu kıza cevap vermeyi bırak yüzüne bile bakmadı. Kolumdan çekiştirdi sonra boş bi sıraya oturduk.

'-Batu gel seni Dilayla tanıştırıyım.'  Dilayla tanıştırdım. Sonra Dila nın sevgilisiyle. Çok güzel dörtlü grup olduk.

Sonra sınıfa Kayra girdi...

****

BÖLÜM SONU.. BU BOLÜM BAYA KISA OLDU KABUL EDİYORUM. YORUM VE VOTE YAPMAMANIZ CANIMI ÇOK SIKIYO. O YÜZDEN KISA YAZDIM

10 YORUM 30 VOTEYE YENİ BÖLÜM ANINDA GELİR

I Em CuulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin