3.Bölüm

159 40 22
                                    

        

          Bu embesiller bize doğru gelmeye başladılar.Bi bakışları var olum bi gün gözlerini oyup suyunu sıkıp içirtcem lan yeter şöyle bakıp durmayın.Hele o Buse yok mu geldi dikildi önüme

"-Bana bak  Kayra benim tamam mı uzak durcaksın ondan yoksa" lafını tamamlamadan hemen böldüm

"-Yoksa ne yaparsın?"

"-Seni eşek sudan gelinceye kadar sikerim kızım benim arkam sağlam"

"Hadi ya kızım siz çok kaşınıyosunuz elinizden geleni yapın yanlız dikkat et sen beni sikcem derken kendini sikilmiş bulma. Senin arkan sağlamsa benimki çelik duvar.Hadi şimdi uza."

Sonra cırt bi ses çıktı.

"-Seniiiinnnn saçını başını yolağrııım" Sonra yüzümde beş tırnak hissettim.Sonrası ne mi oldu??

***

"-Ya hocam inanın ne olduğunu anlamadım. Kusura bakmayın ama bu okulda böyle çirkef kızların olduğunu bilseydim bu okula adımımı atmazdım.Babamla bu akşam konuşacağım beni bu okuldan alsın gerçi o kadar da yardım parası ödemiştik."

"-Tamam kızım tamam.Sen bi daha anlat ne olduğunu sonra gidebilirsin"

"-Yeni geldiğim için sitede bizim sınıftan bi arkadaş buldum.Adı Kayra sonra bugün onun yanına oturmuştum. Sonra bu kızlar yanıma gelip Kayra dan uzak durcaksın felan bir sürü saçma şeyler söylediler.Sonrada yüzümde beş tane tırnak hissettim hocam.Zaten benim ona attıgım yumruklar da bu yüzden bende reflex olmuş yapabileceğim bişey yok. Durduk yere böyle bişeyle karşılaşınca doğal olarak şaşırdım."

"-Tamam kızım tamam.Hizmetlinin yanına git de yüzüne bi baksın. Bu konuyu da ben babanla konuşurum sen sorun etme."

Böylece çıktım müdürün odasından. Kayra kapının yanında bekliyordu derse girmemiş.Yanıma geldi çenemi kendisine doğru çevirip yanağımdaki izlere baktı.Eliyle yanağımı okşadı.Gözlerim dolmuştu zaten daha fazla tutamadım göz yaşlarım birden akıverdi. Belki size saçma gelecek ama kullanılmaya karşı büyük bi zaafım var. Yüzümdeki yaraların acısından ağlamıyordum.Kayra nın beni o kızı kıskandırmak için kullandığını düşünüp ağlıyordum.

"-Canın çok acıyo mu?" Saf gibi bide böyle soru sorması yokmu ? Gözlerine bakınca samimi gibi geliyor ama sanki kullanılmış gibi hissediyorum.Ne de olsa eski sevgilisi...

Cevap vermeden yanından koşarak gittim arkamdan seslendi hem de defalarca ama durmadım işte.

Hademenin yanına gittim. Önce bi baktı nasıl oldu bu dedi ? Bende bu kızın tırnakları çok uzundu kesin mikropludur dedim daha sonra gazlı bezle felan sildi.Bu derse girmek istemedi canım zaten zilin çalmasına on beş dakikan kalmıştı.İkinci günden okulda kavga da ettim harika. Ama ben biliyorum yapcağımı Batu gelince hepinizi sikcek olum bekleyin siz.Kantine gittim boş boş otururken masadan bi sandalye çekildi .Yüzümü kaldırıp baktığımda bu çocuğu tanımadığımı fark ettim.

"-Selam.Pek iyi görünmüyosun.Bu arada adım Selim." Heh bide senle mi uğraşcam ya.

"-Bursaya taşınalı daha dört gün oluyor ve ben çoktan hayatımı boka çevirdim."

"-Aynı sitedeyiz.Ve aynı serviste. Ne olduğunu anlatmak istersen çok iyi bir dinleyiciyimdir. Benden laf çıkmaz."

"-Teşekkür ederim ama anlatmak istemiyorum bu arada ben Asu" hafif gülümsemeye çalıştım oda gülümsedi daha önce ben bu çocuğu görmemiştim ama fazla tatlıydı.Kayra karizmatikti kaslı felan onun havası bi ayrıydı. Batu da öyle. Batu ya canım benim dört yıllık sevgilim yani aslında iki senedir çıkıyoduk ama liseden beri seviyorum o çocuğu.Neyse ya. Bu çocuk da tatlı işte pamuk gibi bi yüzü var.

I Em CuulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin