8✨

187 29 13
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eerst en vooral vind ik het niet zo erg dat je een jongen in je contacten hebt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eerst en vooral vind ik het niet zo erg dat je een jongen in je contacten hebt . Allee dat is mijn mening maar ja als je er bezig mee bent is dat natuurlijk anders . Maar daarover meisjes veranderen en al helemaal als ze een beetje aandacht krijgen van een jongens . Je zegt praten of iets dat dat niet gaat helpen . Maar je kan er toch achter vragen bijvoorbeeld :"waarom heb je hem in je contacten "? Of "oehhhhh hzo praat je met hem ofzo". Ik snap dat het echt irritant is als ze over hem praat maar probeer dan over een ander onderwerp te praten. Vluchten voor haar gaat het denk ik niet beter maken . Dat ze haar gevoelens nooit toegeeft kan wel maar vraag dan op een subtiele manier van :"wat vind je van hem"....

Dat ze boos werd op jou omdat je iets moet uitleggen aan een jongen . Like wat is er mis om met en jongen te praten niks toch ? Of ben ik de enige de zo denkt ? Ik vind zelfs dat je jongens als vrienden kunt hebben maar mohim . 

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu