Dat hij je steeds roept betekent al wat . Ik denk dat hij wil zien hoe hard hij jou kan irriteren. Ik snap dus totaal niet waarom hij eerst je naam gaat lopen roepen en je dan gaat lopen uitschelden . Like heeft hij aandacht tekort ofzo . Dat hij je hoer noemde moet je zeker niet van wakker liggen hij kent je niet eens wat gaat hij je dan een hoer lopen noemen?? Een hoer is iemand achter de ramen dus ik weet niet wat deze Guy ziet in het woord hoer maar mohim 🤔🤷♀️. En ugh ik haat het zohard als mensen zeggen populariteit dit en dat . Populariteit is niet een belangerijk je kan gewoon met iedereen praten als je dat wilt toch?!
Ze willen duidelijk aandacht als hij hoer zegt en dat zen vrienden dan gaan lopen roepen . Het beste voor jou nu is om voor jezelf op te komen . Ik snap best wel dat je het niet durft er zijn zoveel meiden die dat hebben . Maar wees dan één van die meiden die kan zeggen dat je wat terug gezegd hebt en niet dat je gewoon gezwegen hebt . Als je ze 1 keer niet op hun plaats gaat zetten gaan ze dat blijven doen dus probeer toch wat te zeggen . Bijvoorbeeld als je vriendinnen je beschermen probeer ook wat te zeggen .
Ze zijn je tranen echt niet waard . Als je het hem liever alleen wilt zegen kan je ook gewoon met hem gaan praten en het vragen . Of een van je vriendinnen kan meegaan naar hem als je niet alleen met hem wilt zijn .
Heey schatjes 💕
Hier is weer een struggle van een van mijn lezertjes . Ik ben echt superblij dat jullie de moed hebben om dit tegen me te vertellen . En me vertrouwen daar ben ik echt blij om 💓. Nogmaals bedankt en ik wens jullie allemaal een gezegende dag InshAllah ✨💓.
JE LEEST
Girlstalk ✨🗣
Fiksi RemajaHeey meiden ! Dit is de 'girlstalk' . Hierin ga ik al jullie problemen proberen op te lossen / adviseren . Zit je met iets en durf je het niet te zeggen ? Vertel het me zeker ! Alles kan anoniem ik vertel niks door alles wat jee verteld is in vertr...