21 😳

120 23 2
                                    

Kijk je verloven aan iemand is sowieso iets groots

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kijk je verloven aan iemand is sowieso iets groots . Maar als die jongen toch niet goed blijkt te zijn ja dan is da echt erg . Toen ik dit meisje vroeg of haar ouders en zijn ouders het weten dat hij niet serieus was en ze antwoorden met :

 Toen ik dit meisje vroeg of haar ouders en zijn ouders het weten dat hij niet serieus was en ze antwoorden met :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik snap niet waarom haar ouders haar niet geloven . Ze hebben haar groot gebracht dan wille ze toch het beste voor haar ? En dat ze nu uit huis is vind ik al helemaal schandalig . Als ouder hoor je je kind juist te beschermen tegen al die slechte dingen . En vooral in het huwelijk , het huwelijk kan je hele leven veranderen . Dat ze boos zijn is sws onterecht en al zeker dat ze haar uit huis hebben gestuurd . Dat die ouders van die jongen boos zijn is ook onterecht bijna alles wat zun doen is gewoon onterecht . Want misschien moeten zij hun zoon wat manieren leren inplaats van boos te zijn op dat meisje.

Dat andere mensen het vinden kijk mensen praten veel . Als ze niet weten wat er gebeurt is moeten ze gewoon hun ni houden . Wie zijn zij om te oordelen of mening geven over deze situatie waar ze niks van weten ? Ik snap dat dat meisje geen contact meer wilt met haar ouders . Maar ze kan toch proberen om met hun te praten het blijven toch je ouders wat ze je ook aandoen . Misschien is dit onterrecht en dat begrijp ik maar je kan altijd proberen en als dat niet werkt denk ik dat zij gelijk heeft dat ze zegt dat ze echt geen contact met hun wilt ...

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu